greenman Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Som tittelen sier, hvor finner jeg dette? Om noen vet om fysiske butikker i Bergen, eller kjeder som har dette hadde det vært fint. Kan også handle på nett Noe i denne duren: Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/kl%C3%A6r/skjorter/savvy-citizen-854/the-den-shirt-854036-286/ http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/kl%C3%A6r/skjorter/moods-of-norway-443/kristian-vik-shirt-443106-29/ http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/kl%C3%A6r/skjorter/savvy-citizen-854/amsterdam-shirt-854010-286/ Jeg synes ingen av de jeg fant på Nelly var spesielt pene, men det er da opp til deg å bedømme. Personlig likte jeg skjorta fra Moods of Norway best av de tre. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 (endret) http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/kl%C3%A6r/skjorter/savvy-citizen-854/amsterdam-shirt-854010-286/ Bare x-large igjen Skulle helst hatt small eller medium.. vet du om en annen plass som selger skjorten? Edit: Denne var litt lik.. Ny edit:Fant skjorta.. men jo mer jeg så på den, jo mindre pen ble den. Endret 27. november 2011 av Magiii Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 I følge min søster som har studert design og forretning innenfor mote har MoN tapt seg hva angår kvalitet på klærne. Siden starten har stoffkvalitet og produksjonskvalitet gått betydelig ned, etter hvert som de har blitt mer og mer kommersielle. Det er altså ikke verdt prisen. Har du sett på Vincci og Hans H? Hvis du er villig til å punge ut 2K vet jeg at T. Michael har. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Har nok ikke 2 høvdinger å bruke på en skjorte nei Tenkte rundt 500-600,- Andre steder det er greit å handle slikt på nett? Gratis frakt er jo et stort pluss. Så de hadde det på nelly. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 I følge min søster som har studert design og forretning innenfor mote har MoN tapt seg hva angår kvalitet på klærne. Siden starten har stoffkvalitet og produksjonskvalitet gått betydelig ned, etter hvert som de har blitt mer og mer kommersielle. Det er altså ikke verdt prisen. Har du sett på Vincci og Hans H? Hvis du er villig til å punge ut 2K vet jeg at T. Michael har. Nå skal det jo sies at de ikke akkurat startet som et merke med god kvalitet på klærne sine heller, så hvorvidt kvaliteten har tapt seg eller ikke er jo egentlig ikke spesielt relevant. Det må jo også nevnes at de lager klær som ser helt grusomt harry ut, så selv om kvaliteten hadde vært dritbra hadde forhåpentlig ikke folk her inne kjøpt noe derfra uansett... TS: Jeg vet at Eton har hatt slike skjorter hverfall. Jeg vet ikke hvem som fører Eton i Bergen, men jeg regner med at det ikke er så vanskelig å finne ut. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Du bør sjekke ut T.M. Lewin. De har et tilbud med 5 skjorter for 100 pund som varer til i dag, hvis du trenger flere. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Synes T.M Levin hadde grusom passform, mye overflødig stoff på ryggen, anbefaler hellerCharles Tyrwhitt. 4 skjorter for £100. EDIT: Men det frister å gå for 5 skjorter fra TM levin right now, for de har mye bedre utvalgt på hjemmesiden kontra Charles Tyrwhitt... Endret 27. november 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Må jeg ikke betale MVA da? Eller går ikke det under klær? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Hva med Tailorstore eller ModernTailor? Endret 27. november 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Denne var sykt fet, men de er så dyre Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Hva med Tailorstore eller ModernTailor? Det jeg har fått av ModernTailor har vært dårlig kvalitet... Det hjelper lite å bruke god kvalitet på stoffet når det ofte er masse slurv i produksjonen og syingen, ville heller gått for noen gode skjorter fra kjente engelske skjortemerker. Endret 27. november 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Denne var sykt fet, men de er så dyre Den var sykt stygg, harry og ganske billig. 4 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 I følge min søster som har studert design og forretning innenfor mote har MoN tapt seg hva angår kvalitet på klærne. Siden starten har stoffkvalitet og produksjonskvalitet gått betydelig ned, etter hvert som de har blitt mer og mer kommersielle. Det er altså ikke verdt prisen. Har du sett på Vincci og Hans H? Hvis du er villig til å punge ut 2K vet jeg at T. Michael har. Nå skal det jo sies at de ikke akkurat startet som et merke med god kvalitet på klærne sine heller, så hvorvidt kvaliteten har tapt seg eller ikke er jo egentlig ikke spesielt relevant. Det må jo også nevnes at de lager klær som ser helt grusomt harry ut, så selv om kvaliteten hadde vært dritbra hadde forhåpentlig ikke folk her inne kjøpt noe derfra uansett... TS: Jeg vet at Eton har hatt slike skjorter hverfall. Jeg vet ikke hvem som fører Eton i Bergen, men jeg regner med at det ikke er så vanskelig å finne ut. Ja, de har ikke et eneste plagg jeg kan tenke meg å gå med, men da de startet opp kunne man i det minste forsvare kvaliteten i forhold til prisen. I dag er både kvalitet/pris og utseende katastrofalt. Scabal fører Eton. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Denne var sykt fet, men de er så dyre Nei uff. Uten at jeg har lett så mye selv, så er jo denne som det er linket til tidligere i tråden mye finere. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Denne var sykt fet, men de er så dyre Nei uff. Uten at jeg har lett så mye selv, så er jo denne som det er linket til tidligere i tråden mye finere. Ja, den var mye finere faktisk. Får ta meg en tur til byn i morgen eller noe. Hvis jeg ikke finner noe i butikker, bestiller jeg sikkert derfra Hans H har vel kanskje noe? eller Volt.. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Hva med Tailorstore eller ModernTailor? Det jeg har fått av ModernTailor har vært dårlig kvalitet... Det hjelper lite å bruke god kvalitet på stoffet når det ofte er masse slurv i produksjonen og syingen, ville heller gått for noen gode skjorter fra kjente engelske skjortemerker. Ehm, kjente engelske skjortemerker? Gode skjorter? Du er vel klar over at både CT og TML er billigmerker? Den ene skjorten jeg har fra TML og de to jeg har fra CT er så og si nøyaktig like godt (eller dårlig, alt ettersom) sydd som de fra Modern Tailor, bortsett fra at knappene på Mordern Tailor-skjortene er sydd på latterlig dårlig. Personlig ville jeg heller valgt MT uten tvil, fordi man der både kan få tak i langt bedre stoffer enn TML og CT bruker, for ikke å snakke om at de syes etter dine mål. men da de startet opp kunne man i det minste forsvare kvaliteten i forhold til prisen. Uh, nei, for noe nonsens. En dress fra Moods koster og har kostet nærmere 5000 kr så lenge de har holdt på, så vidt jeg vet. Det tilsvarer litt over 850 dollar. For den prisen kan man få dresser som har kvalitet i verdensklasse. Bare for å nevne noen kjappe eksempler får du dresser fra Belvest, Caruso, RLBL og Zegna. Ganske vanskelig å forsvare den drittkvaliteten Moods holdt da de startet, selv om den muligens var marginalt bedre enn den er nå, når man får det der til samme pris eller mindre... Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Denne var sykt fet, men de er så dyre Den var sykt stygg, harry og ganske billig. Kan du komme med 3-4 eksempler på skjorter du liker? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Edit: Denne var litt lik.. Du fant ikke en skjorte som var enda mer harry da? Endret 27. november 2011 av fkm Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Ladge min egen på tailorstore.no Hva synes dere? Teit med de blå knappene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå