Gå til innhold

[Løst] Blå skjorte med hvit krage/ermer - Hvor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I følge min søster som har studert design og forretning innenfor mote har MoN tapt seg hva angår kvalitet på klærne. Siden starten har stoffkvalitet og produksjonskvalitet gått betydelig ned, etter hvert som de har blitt mer og mer kommersielle. Det er altså ikke verdt prisen.

Har du sett på Vincci og Hans H? Hvis du er villig til å punge ut 2K vet jeg at T. Michael har.

Lenke til kommentar

I følge min søster som har studert design og forretning innenfor mote har MoN tapt seg hva angår kvalitet på klærne. Siden starten har stoffkvalitet og produksjonskvalitet gått betydelig ned, etter hvert som de har blitt mer og mer kommersielle. Det er altså ikke verdt prisen.

Har du sett på Vincci og Hans H? Hvis du er villig til å punge ut 2K vet jeg at T. Michael har.

Nå skal det jo sies at de ikke akkurat startet som et merke med god kvalitet på klærne sine heller, så hvorvidt kvaliteten har tapt seg eller ikke er jo egentlig ikke spesielt relevant. Det må jo også nevnes at de lager klær som ser helt grusomt harry ut, så selv om kvaliteten hadde vært dritbra hadde forhåpentlig ikke folk her inne kjøpt noe derfra uansett...

TS: Jeg vet at Eton har hatt slike skjorter hverfall. Jeg vet ikke hvem som fører Eton i Bergen, men jeg regner med at det ikke er så vanskelig å finne ut.

Lenke til kommentar

Hva med Tailorstore eller ModernTailor?

Det jeg har fått av ModernTailor har vært dårlig kvalitet... Det hjelper lite å bruke god kvalitet på stoffet når det ofte er masse slurv i produksjonen og syingen, ville heller gått for noen gode skjorter fra kjente engelske skjortemerker. :)

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Nå skal det jo sies at de ikke akkurat startet som et merke med god kvalitet på klærne sine heller, så hvorvidt kvaliteten har tapt seg eller ikke er jo egentlig ikke spesielt relevant. Det må jo også nevnes at de lager klær som ser helt grusomt harry ut, så selv om kvaliteten hadde vært dritbra hadde forhåpentlig ikke folk her inne kjøpt noe derfra uansett...

TS: Jeg vet at Eton har hatt slike skjorter hverfall. Jeg vet ikke hvem som fører Eton i Bergen, men jeg regner med at det ikke er så vanskelig å finne ut.

Ja, de har ikke et eneste plagg jeg kan tenke meg å gå med, men da de startet opp kunne man i det minste forsvare kvaliteten i forhold til prisen. I dag er både kvalitet/pris og utseende katastrofalt.

Scabal fører Eton.

Lenke til kommentar

Hva med Tailorstore eller ModernTailor?

Det jeg har fått av ModernTailor har vært dårlig kvalitet... Det hjelper lite å bruke god kvalitet på stoffet når det ofte er masse slurv i produksjonen og syingen, ville heller gått for noen gode skjorter fra kjente engelske skjortemerker. :)

Ehm, kjente engelske skjortemerker? Gode skjorter? Du er vel klar over at både CT og TML er billigmerker?

Den ene skjorten jeg har fra TML og de to jeg har fra CT er så og si nøyaktig like godt (eller dårlig, alt ettersom) sydd som de fra Modern Tailor, bortsett fra at knappene på Mordern Tailor-skjortene er sydd på latterlig dårlig. Personlig ville jeg heller valgt MT uten tvil, fordi man der både kan få tak i langt bedre stoffer enn TML og CT bruker, for ikke å snakke om at de syes etter dine mål.

men da de startet opp kunne man i det minste forsvare kvaliteten i forhold til prisen.

Uh, nei, for noe nonsens.

En dress fra Moods koster og har kostet nærmere 5000 kr så lenge de har holdt på, så vidt jeg vet. Det tilsvarer litt over 850 dollar. For den prisen kan man få dresser som har kvalitet i verdensklasse. Bare for å nevne noen kjappe eksempler får du dresser fra Belvest, Caruso, RLBL og Zegna.

Ganske vanskelig å forsvare den drittkvaliteten Moods holdt da de startet, selv om den muligens var marginalt bedre enn den er nå, når man får det der til samme pris eller mindre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...