MasterXXXrated Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Tidlig morgen på Gardemoen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Et godt komponert og godt eksponert bilde. Ville prøvd å klone vekk den lille delene av taket oppe i venstre kant, ellers et flott bilde Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Fin silhuet - flot kunstværk til en lufthavn - hvem er kunstneren? (Måske navnet burde nævnes) Ville prøve et crop for en bedre balance i kompositionen og et mere rent udtryk i billedet - forslag vedlægges - håber at det er ok: Lenke til kommentar
MasterXXXrated Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Selvsagt...tar alltid imot konstruktiv kritikk Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Bilde/tekst.4 Komp.4 Farger.5 Kreativitet.4 Lys.4 Behandling.? Tone.4 Teknisk.4 Totalintrykk.4 Tanker om bilde,Her er det bare og henge seg på Websters,mulig eg ville kuttet enda meir på høyre side. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Greit bilde, med greie farger. Kutt oppe kanskje! 3'er! Lenke til kommentar
Torbjørn Jentoftsen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hei MasterXXXrasted! Flott motiv på en vakker bakgrunn. En fin symbolikk for en flyplass. Enig med Websters om en liten beskjæring av litt forstyrrende ting, men jeg likte siluetten mot den flotte bakgrunnen. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 lekkert,er han der oxo papirfly kasteren,trodde han bare var på fornebo...likte bilde veldig godt,tøft utrykk,fine farger og fin stemning....smil 5er fra meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg