Syb Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Kortet krever 350W PSU, min PSU gir 328W kont. Fikk installert kort, lagt inn drivere og startet om. Fikk lastet opp WinXP men fikk blank skjerm når brannmuren ble lastet opp. Nappet ut strømkabelen til diskettstasjonen, fikk systemet opp å gå, men fikk blank skjerm når jeg startet en applikasjon. Ved ytterligere omstarter kommer samme blanke skjerm når brannmur lastes inn. Er PSU'en for svak, eller kan det skyldes noe annet? Mvh Syb Lenke til kommentar
mr x Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 krever fx 5900 350W PSU... står det skrevet i manualen til kortet eller esken.. tror mere på hvor mye du har av hardware på pc din(cd-rom,disker) virker som du har fått et defekt kort. du kan jo prøve og ta kortet ut fra agp-porten,ta det inn slik at det slik at det får 100% kontakt.og strømkablen fra kortet til psu sitter seff i. har du det gamle kortet ditt ennå ?..prøv og sette det i agp-porten igjen får og se om det kan være noe annet som skaper feilen. er dette et fx 5900 non pro..! skulle gjerne hatt et slik selv.. Lenke til kommentar
joorus Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hørtes rart ut at det skulle trekke såpass med strøm.. Hva annet har du av saker som trekker? Lenke til kommentar
Syb Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Jeg har kun brukt det integrerte skjermkortet hittil, så jeg har ikke noe annet kort å prøve med. Har én cd-rom, to disker og en diskettstasjon som trekker strøm, så det er rimelig snodig. Det skal jo ikke være noe problem med PSU'en heller. Kravet står på esken, ikke i manualen. Jeg skal få kortet testet hos Datakjeden for å se om det kan være defekt. Takk for mulige løsninger, jeg skal sjekke AGP-porten, dog. Mvh Syb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå