bensin16 Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Jeg skal bestille ny maskin nå, XP 1700+, epox ep-8kha+kt266a, 256mb DDR, koolance vann avkjøling til GFX, CPU, HK og HDD...:smile: Men valg av skjermkort, Ati produserer jo ikke drivere for skjermkortene sine til linux, men spesifikkasjonene er "åpne" så hvem som helst kan lage. Nvidia sine spesifikkasjoner er "lukkede", men de produserer ihvertfall drivere sjøl. jeg tenkte på å overklokke skjermkortet så høyt jeg bare klarte, 1) hvilket skjermkort bør jeg ta? 2) hvis jeg bør ta Geforce 3 TI 200 64mb 3.8NS, hvilken produsent skal jeg bestille fra? tenkte på Point of view, daytona, gainward etc.. 3)Bør jeg satse på ATI eller Nvidia? 4) Jeg skal kjøle ganske mye med den vannkjølinga til koolance, vil ikke vannet være veldig varmt når den kommer til siste enhet før radiatoren? Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 gainward har rykte på seg for å være overklokkingsvennlige. uansett vent et par uker med grafikkort! (tenker på priskutt i forb. m/gf4) Lenke til kommentar
bensin16 Skrevet 8. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2002 Hei. Ja må vel vente en stund, ingen butikker som har inne Koolance PC02. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå