Gå til innhold

Stormcloacks eller Imperials? Forskjeller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjult i spoileren er noe fra slutten på Stormcloaks Questen ;)

 

 

Etter å ha hørt talen til Ulfric etter vi tok Solitude, har jeg ikke engang lyst til å prøve Imperials. Hans tale traff rett i mitt Nord-hjerte, og jeg må virkelig "rollespille" min neste karakter for å kjøre Imperialsveien, de svina.

 

Endret av Xandathrii
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stormcloaks er en gjeng rasister som vil ta tilbake et land som de selv innvaderte, og Imperials er en gjeng imperialister som vil beholde landmasser som har forhandlet seg frem til en eller annen gang for lenge siden.

 

Begge sider suger. Om det hadde vært mulig skulle jeg dratt med meg noen folk og utsletta begge sidene.

Lenke til kommentar

Nå har jeg gjort begge veiene i questen, og kan informere om følgende:

 

Oppdragene er i seg selv kliss like og like i antall, det er bare forskjellige steder. Så rent gameplaymessig har det ingenting å si hvilken du velger.

 

 

Ta over 3 fort, fakk en kurer for å lage forfalskede brev, samt utpress en Steward for info og overta deretter vognen med våpen og gull, og til sist, ta over byen der motstanderens leder befinner seg

 

 

Det byttes til og med ut like mange jarler, selv om

du tar over en by mer som Stormcloak, men jarlen i Solitude får sitte i fred.

 

Lenke til kommentar

Jada jada, Norge for nordmenn og hele den greia der, fuck det. Heldigvis er dette bare et spill, så jeg kan velge side uten å måtte tenke på hvorvidt folk tror vi to er kompiser.

Noen liker å få med seg en god historie også, og i dette tilfelle å gjøre det som trengs for å få den historien man liker å høre.

 

Selvfølgelig sier jeg ikke at du må være enig, men det er nok derfor folk tenker over dette. For å rollespille ordentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...