Magnusha Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hei! Vurderer å selge Xbox 360 min. Men lurer på hva jeg kan få for denne? Har ikke fulgt med på markedet i det hele tatt på en lang stund. Har en hvit "gammel" xbox 360 med 60GB HDD, 2 trådløse kontroller (med ladekabel til begge). Har følgende spill: Modern Warfare 2, Fifa 11, Fifa 10, Fifa street, Mirrors edge, Scene it(med kontroller) og Rockband(fullt utstyr). Hvor mye kan jeg få for dette? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Selg det hver for seg. 500-600kr for boksen med kontrollene og harddisken, 50kr pr spill, og ca 300kr for rockbandpakka Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Hei! Vurderer å selge Xbox 360 min. Men lurer på hva jeg kan få for denne? Har ikke fulgt med på markedet i det hele tatt på en lang stund. Har en hvit "gammel" xbox 360 med 60GB HDD, 2 trådløse kontroller (med ladekabel til begge). Har følgende spill: Modern Warfare 2, Fifa 11, Fifa 10, Fifa street, Mirrors edge, Scene it(med kontroller) og Rockband(fullt utstyr). Hvor mye kan jeg få for dette? Takker for alle svar! selg alt av utstyr som en pakke til 1000 kroner, og selg spillene hver for seg. (50 kroner per spill) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Hei! Vurderer å selge Xbox 360 min. Men lurer på hva jeg kan få for denne? Har ikke fulgt med på markedet i det hele tatt på en lang stund. Har en hvit "gammel" xbox 360 med 60GB HDD, 2 trådløse kontroller (med ladekabel til begge). Har følgende spill: Modern Warfare 2, Fifa 11, Fifa 10, Fifa street, Mirrors edge, Scene it(med kontroller) og Rockband(fullt utstyr). Hvor mye kan jeg få for dette? Takker for alle svar! selg alt av utstyr som en pakke til 1000 kroner, og selg spillene hver for seg. (50 kroner per spill) Da hadde jeg heller kjøpt en brukt Elite på gamestop, med garanti, for 750kr Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Du får arcDe brukt for 500 og ny 4gb slim for 1290. 700 er makspris på konsollen. FIFA er ikke verdt mye men du kan få 5-20 kr for fifaene på gamestop. Behold heller maskinen selv:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå