Gå til innhold

Bestilling av pc deler og hjelp med asus geforce gtx 580.

Anbefalte innlegg

Hallo forum!:) Eg veit hvordan pcer fungerer og kva deler passer osv men eg er forsatt altig litt redd får og kjøpe feil deler:)

så eg lurer på dette her passer sammen?:)

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1014072&su=D6927358-D997-4C80-8863-A2EB29B70771

Og att eit grafikk kort asus geforce gtx 580 har passet sammen med hovedkorte, har eit hjemme:)

og ein ting og eg lurer på att trenge asus gefoce to 8 pinner til og fungere skikkligt? Har den i andre pcen min og den har bere ein 8 pinner grafikk korte går på det lyser grønt øver og viftene går med hovedkorte finner ikkje korte :p

Bestillte 6 pinner til 8 pinner 2 stk får og få det til og fungere, men har ikkje fått dei enda:)

Tusen takk får hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bump :(

Vel, hvis jeg skjøne det riktig, så skal du ha et asus gtx 580 (som du allerede har) inn i den pcen du har satt opp.

Et enkelt svar på det er "Ja"

Men en ting til, hovedkortet du har satt opp støtter overklokking, men det gjør ikke CPUen din. Hvis du har tenkt til å overklokke, så må du gå med en CPU med en "K" bak (i7-2600K) (hvis overklokking ikke er aktuelt nå, såkan det være fint å ha i framtiden, når CPUen begyner å bli litt gammel)

I tilleg så må jeg bare si at hvis du skal game, så trenger du bare en i5-2500K, samme ytelse i spill, men hvis du skal drive med 3d redigering OSV... Så er det fint å ha en i7-2600K :)

Lenke til kommentar

Bump :(

Vel, hvis jeg skjøne det riktig, så skal du ha et asus gtx 580 (som du allerede har) inn i den pcen du har satt opp.

Et enkelt svar på det er "Ja"

Men en ting til, hovedkortet du har satt opp støtter overklokking, men det gjør ikke CPUen din. Hvis du har tenkt til å overklokke, så må du gå med en CPU med en "K" bak (i7-2600K) (hvis overklokking ikke er aktuelt nå, såkan det være fint å ha i framtiden, når CPUen begyner å bli litt gammel)

I tilleg så må jeg bare si at hvis du skal game, så trenger du bare en i5-2500K, samme ytelse i spill, men hvis du skal drive med 3d redigering OSV... Så er det fint å ha en i7-2600K :)

Okei, takk får tipset då kjøpe eg i5-2500K i steden får då:) Alt da eg trengte og høra så eg kan kjøpe det :) Tusen takk får hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...