kentroan Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Hei jeg har hat samme mobil i et par år og tenker å bytte til en ny mobil. Problemet er at jeg har et abonemmang der mobilene koster en hel del. De mobilene jeg har å velge mellom under 1000 kr er: HTC Wildfire S Sony Ericsson Xperia mini pro ZTE Blade Hvilken av disse telefonene burde jeg velge? Jeg trenger en mobil som egner seg godt til nyere spill som scrabble spillet som blir mye brukt. At den kan spille av musikk og jeg kan sette inn minnekort er åpenbart at den trenger. Den trenger ikke gps men jeg må ha Wi-Fi på mobilen. Endret 28. november 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
medlem-243806 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 HTC wildfire S Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Hva er det HTC Wildfire S har som de andre ikke har? Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hva er det HTC Wildfire S har som de andre ikke har? etter informasjonen jeg har fått etter sammenligningen mellom telefonene du har foreslått, link http://www.prisjakt.no/product.php?j=563570,770449,829385 Så er HTC Wildfire S den eneste telefonen med 3+stk. Multitouch og Android 2.3. Men Sony Ericsson Xperia X10 Mini Pro har bare 1stk. Single touch og Android 2.1. Til slutt har ZTE Blade 2stk. Dual control/Gesture/Pinch-to-zoom og Android 2.2. Altså etter prisjakt informasjon så er HTC Wildfire S den mest moderne telefonen. Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Tusen takk Da blir det en ny HTC 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå