Ramsdal Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Har en klåfingret 5 åring i hus som har klart å lage riper på min nye 46" LED TV. For å unngå dette, er jeg på jakt etter en skjerm beskytter til å montere foran på TV'en så dette unngås i framtiden. Jeg finner bare utenlanske firmaer (USA) som selger slikt, så jeg lurte på om noen der ute vet om noen som selger slikt i norge, eller våre naboland. Se link under for å se hva jeg mener: http://tv-armor.3dcartstores.com/46-47-Antiglare-TV-Screen-Protector_p_30.html Hilsen Jan Sverre Ramsdal Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Først og fremst, velkommen til diskusjon.no! On topic: Tok et søk på "46" TV Screen Protector" på ebay.com, og fant litt av hvert der. F.eks http://www.ebay.com/itm/46-Flat-Screen-TV-Protector-Crystal-Wall-/320676213038?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4aa9cab12e 119$ pluss 48$ dollar for frakt. Ca 1000kr Vet ikke om du er kjent med ebay, men det er i hovedsak tre ting å tenke på. 1. Hvor mange positive/negative reviews har personen/firmaet du skal kjøpe fra (ettersom du alltid forhåndsbetaler)? 2. Hvor mye koster det å få varen til Norge? 3. Alt som koster mer enn 200kr må fortolles, meeeeen gaver kan være på en verdi av opp til 1000kr uten å måtte fortolles. Går ofte ann å kontakte selger og be om at han sender den som gave... Alt i alt kan det bli litt tungvint å kjøpe slike ting fra ebay, men noen ganger eneste løsningen man finner Lenke til kommentar
Ramsdal Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Takk for svar! Joda, det er nettopp dette jeg er på jakt etter, men med frakt og toll fra USA blir det for dyrt. Har funnet en annen løsning, de selger pleksiglass i størrelsen jeg trenger på Biltema til 289.- og jeg kan sikkert få en glassmester til å kutte og bøye til den størrelsen jeg skal ha. Merkelig at ingen selger slikt til TV i Norge... Er sikkert flere enn meg som har fått riper i skjermen pga klåfingrete barn. Først og fremst, velkommen til diskusjon.no! On topic: Tok et søk på "46" TV Screen Protector" på ebay.com, og fant litt av hvert der. F.eks http://www.ebay.com/itm/46-Flat-Screen-TV-Protector-Crystal-Wall-/320676213038?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4aa9cab12e 119$ pluss 48$ dollar for frakt. Ca 1000kr Vet ikke om du er kjent med ebay, men det er i hovedsak tre ting å tenke på. 1. Hvor mange positive/negative reviews har personen/firmaet du skal kjøpe fra (ettersom du alltid forhåndsbetaler)? 2. Hvor mye koster det å få varen til Norge? 3. Alt som koster mer enn 200kr må fortolles, meeeeen gaver kan være på en verdi av opp til 1000kr uten å måtte fortolles. Går ofte ann å kontakte selger og be om at han sender den som gave... Alt i alt kan det bli litt tungvint å kjøpe slike ting fra ebay, men noen ganger eneste løsningen man finner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå