Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Finner ingen Bluetooth-enheter

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har nettopp kjøpt meg en Sony Vaio SA, og skulle i dag paire den med en bluetooth-mus jeg også nylig kjøpte på ebay.

Problemet er at Vaioen ikke finner noen enheter gjennom Bluetooth. Min Samsung Galaxy S2 finner Vaioen, men ikke vice versa. Galaxyen finner også bluetooth-musen, så dermed må det være Vaioen det er noe galt med. Når jeg prøver å paire med Vaioen fra Galaxyen, får jeg opp beskjeden "To pair with PCNAVN, confirm that it is showing the passkey: 677729". Når jeg så trykker 'Pair' skjer det ingen verdens ting.

Vil si jeg har rimelig god peiling på data selv, men har ikke funnet noen løsning hverken ved å søke på nett eller prøve meg frem med ulike drivere.

Her er en med tilsynelatende samme problem, men uten løsning. Har også funnet flere som har samme problem, og det ser ut som det gjelder flere Vaioer. Det er dog ingen som har løsningen.

Har også livechattet med en fyr fra amerikansk Sony-support, men etter å ha stilt meg mange dumme spørsmål om hvorvidt jeg hadde satt på 'discoverable-mode' og lignende uten å få til å hjelpe meg, avsluttet han bare chatten uten å si noe...

Lurer derfor på om det er noen her som har vært borti noe lignende selv, da jeg er i ferd med å gi opp og kjøpe meg en bluetooth dongle, noe som er ganske tåpelig da laptopen skal ha innebygget bluetooth-modul. :(

edit: Jeg har for øvrig Windows 7 Professional 64-bit.

Endret av sybbelybb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...