John P. Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Har akkurat innstallert Splinter Cell, etter at det har ligget i hylla en stund. Innstallerte så den Europeiske 1.2b patchen, og startet så spillet. Så igjennom åpenings videoen, kom til options, og forandret fra 640x480 til 1280x1024, og høyeste kvalitets settinger. Kjørte igang et nytt spill, så igjennom videoen der, og kom til slutt ut i trenings brettet. Og her er det problemene starter. På begge sider av brettet er det store "lys stråler", som blokkerer en god del av utsikten både til venstre og høyre. Disse lys strålene beveger seg og jeg kan gå igjennom dem, og enkelte ganger bryter de da opp, men kommer tilbake bare jeg snur meg litt til. Jeg vil tro det er lyset fra vinduene på sidene det skal være, men her er det i så fall ganget med 100! Jeg tenkte derfor jeg skulle ta et screenshot for å ha noe å vise til, men da jeg åpna screenshot bildet i Photoshop, var ikke lysstrålene på screenshot bildet!! Så for å vise dere hva jeg mener, måtte jeg da male på noen lys stråler som ser ut sånn som det problemet jeg har: Her er sånn screen shot bildet så ut, med andre ord helt normalt: Og her er hvordan det er i selve spillet(med problemet jeg har): Se sig for system specs, og i tillegg: Windows XP SP1 DirectX 9.0b Catalyst 3.6 Noen forslag? Lenke til kommentar
Goof Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hadde samme problemet jeg å en tid tilbake. Hmm, husker ikke helt hva jeg gjorde. Tror kansje jeg bytta Detonator drivere ? Lenke til kommentar
texaco Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 hakke no grafikk problemer med spillet.. men lyden.. åheioghå! er det en litt hektisk situasjon og mange fiender blir på "alerten" så skriker det skurr ut av høytalerne.. i hele spillet: menyen, ingame .. eneste måte å fixe det på er å starte spillet pånytt.. sabla irriterende Lenke til kommentar
John P. Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Ok, jeg gjorde et søk på nettet(Rage3D forums), og fant ut at dette spillet ikke kan spilles med AntiAliasing på. Ihvertfall ikke på Radeon kort. Nå funker det som det skal(uten AA). Problem solved. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Det er egentlig en liten skandale....ble rimelig sur når jeg leste det! Har man et heftig grafikkort så må det jo være mulig å kjøre med eyecandy på !! Håper virkelig dette fikses til oppfølgeren, ellers boikotter jeg det! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Her kan jeg hjelpe til.. Det jeg gjorde når LYSENE ble sånn som det der var at jeg skrudde PÅ AA og AF.. prøv å skru av de se hva som skjer. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hva er det du egentlig mener her??? Skjønner ikke bæret, men poenget er at disse lysene kommer når du har AA PÅ! Skrur man det av så forsvinner "lysene". Dette burde vært fikset for lengst, og ødelegger litt i et ellers glimrende spill Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 JA jeg mener at du skal skru av AA og AF.. det kan være at det kun er på den første "trenings" banen det er slik men prøv å skru av de to. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hvis du leste litt lenger oppe så kunne du se at fyren hadde funnet ut av problemet sitt... :wink: Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Det er meg.. ikke lese tråd bare poste med engang.. hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå