Gå til innhold

Vil prøve meg på web-design. Trenger tips

Anbefalte innlegg

God kveld.

Har lenge tenkt at jeg skal prøve meg på web-design, og nå har jeg en del fritid, så jeg tenkte å bare hive meg i det.

Det jeg trenger er et sted å begynne. Det jeg har forstått er at HTML og CSS er språk jeg må lære meg.

Kan absolutt ingenting fra før. Så tips til gode bøker/filmer hadde vært kjekkt.

Setter også pris på hvor jeg kan lese helt grunnleggende ting om web-design.

Ja.. Vet ikke helt hva mer jeg skal skrive. Men dere skjønner kanskje hvor jeg vil.

Ikke vært borti noe programmering eller noe som helst før. Men jeg har en ganske god teknisk forståelse, så tror dette kommer til å bli lærerikt.

Takk for alle tips og pointers.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God kveld.

Har lenge tenkt at jeg skal prøve meg på web-design, og nå har jeg en del fritid, så jeg tenkte å bare hive meg i det.

Det jeg trenger er et sted å begynne. Det jeg har forstått er at HTML og CSS er språk jeg må lære meg.

Kan absolutt ingenting fra før. Så tips til gode bøker/filmer hadde vært kjekkt.

Setter også pris på hvor jeg kan lese helt grunnleggende ting om web-design.

Ja.. Vet ikke helt hva mer jeg skal skrive. Men dere skjønner kanskje hvor jeg vil.

Ikke vært borti noe programmering eller noe som helst før. Men jeg har en ganske god teknisk forståelse, så tror dette kommer til å bli lærerikt.

Takk for alle tips og pointers.

Bra nettside:

http://www.w3schools.com/

Også har du jo Dummies bøkene da. Veldig grunnleggende :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...