Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg tenkte jeg skulle lage en chat til min hjemmeside. (Som ikke er oppe enda... Bruker den bare til å lage foorskjellig med sub domener, som jeg også hadde tenkt her...)

Er det noen som har peiling på hvordan man setter opp en enkel, kjapp og fungerende chat?? Ønsker ikke noe fancy greier... :p

Jeg er fortsatt litt usikker på om det skal kreve log in, eller bare å connecte med valgfritt nickname...

Håper og det er mulig at jeg kan gjøre meg selv admin også kunne lage chatterom med passord... :p

Hilsen en veldig uerfaren IRC bruker. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der var vel litt tidlig bump ? Det gikk en halvtime =/.

Uansett, søk opp "Java applet IRC client". Så ut til å være ganske mange og velge mellom som var gratis.

Jo, jeg vet... var ganske tidlig... Men det funka jo da :p

Egentlig ikke, hadde sett og svart på tråden uansett. Den lå i listen over nye tråder på programmeringsforumet, og ville gjort det uavhengig av bump ^^

Personlig har jeg ingen abefalinger, synes alle java-applet versjonen er veldig kjipe ^^

Endret av etse
Lenke til kommentar

Det der var vel litt tidlig bump ? Det gikk en halvtime =/.

Uansett, søk opp "Java applet IRC client". Så ut til å være ganske mange og velge mellom som var gratis.

Jo, jeg vet... var ganske tidlig... Men det funka jo da :p

Egentlig ikke, hadde sett og svart på tråden uansett. Den lå i listen over nye tråder på programmeringsforumet, og ville gjort det uavhengig av bump ^^

Ah... Men angåande chatten; noen anbefalninger? :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...