joro Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Hei Min frue ønsker seg iPhone og da må jeg vel kjøpe en til henne i julgave Har sjekket litt priser rundt forbi, og finner at apple sin nettbutikk er billigst. Videre står det på nettbutikken til apple at det er mulig å få kjøpt iphone billigere gjennom forhandler knyttet opp til abbonement. Fruen har telenorabbonement og kommer til å ha det i lang vei fremover. Og her kommer spørsmålet mitt: Er det mulig å få kjøpt iPhone som er bundet til telenor men ikke spesifikt abbonement? (Forutsetningen ligger jo at det blir en billigere telefon da). Hvis svaret er ja: Hvor kan jeg kjøpe den da? Endret 28. november 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Prisen er forskjellig med forskjellige abonnement, så mitt tips er egentlig å skrive et "gavekort" sammen med en liten rosebukett eller lignende med påskriften: Beklager kjære, men jeg fikk en fartsbot på vei til gavebutikken, så det får holde med noen roser i år! På baksiden kan du jo skrive: Fleipa, vi drar og handler iPhone når butikkene er åpne igjen Her kan du jo skrive akkurat hva du vil, på hvilken måte du vil Lenke til kommentar
Tom Ames Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Prisen er forskjellig med forskjellige abonnement, så mitt tips er egentlig å skrive et "gavekort" sammen med en liten rosebukett eller lignende med påskriften: Beklager kjære, men jeg fikk en fartsbot på vei til gavebutikken, så det får holde med noen roser i år! På baksiden kan du jo skrive: Fleipa, vi drar og handler iPhone når butikkene er åpne igjen Her kan du jo skrive akkurat hva du vil, på hvilken måte du vil Er nå litt kjekt å få selve telefonen på julaften.. Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Du får kjøpt iPhone 4S i nettbutikken til Telenor med kontantabonnement. Det er et greit alternativ til Apple sin nettbutikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå