Vent180dager Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hei! Jeg bestemte meg nylig å prøve å installere såkalte "Windows 7 Visual Styles" på PCn min, men etter å ha prøvd meg fram og funnet ut at alle stilene jeg hadde lyst på var meget ustabile (Explorer.exe kræsjet hele tiden) bestemte jeg meg for å systemgjennoprette maskinen til før jeg begynte med alt dette. De mest nevneverdige tingene jeg gjorde var først å; -Installerte http://uxstyle.com -Byttet ut Explorer.exe -La til nye temaer i Windows\Resources\Themes -Patchet datamaskinen med Universal Theme Patcher da jeg ikke fikk til å ta over Explorerframe.dll. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette, eller må jeg venne meg til å vente ett halvt minutt på at datamaskinen skal slutte å kræsje hver gang jeg slår den på? Takk på forhånd:) Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Blir gjetting fra min side, men har du prøvd: Windows 7 - Repair Install ? Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Blir gjetting fra min side, men har du prøvd: Windows 7 - Repair Install ? Da jeg fikk PCn brente jeg en backup på åtte CDer, går det ann å bruke den? Har aldri fått med en Windows CD med noen pc :/ Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Formater. Det blir nok siste utvei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå