Nani95 Skrevet 26. november 2011 Rapporter Del Skrevet 26. november 2011 Halla! Trenger tips til hvor jeg kan kjøpe kule luer i Oslo! Junkyard har fete luer, men jeg må jo prøve dem før jeg kjøper dem, så vil helst ha en fysisk butikk Takker! Lenke til kommentar
M4RKU5 Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Vanskelig å svare på, ettersom du ikke nevner hvilken stil du har, og heller ikke hva slags lue du er ute etter. Dersom du har litt sånn surf/snow/skate-stil kan jeg anbefale Urban. Du kan alltids besøke Steen & Strøm eller et annet kjøpesenter, og se hva du liker Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Hva med en lue må du prøve? Luestørrelser er jo helt umulig å ta feil på. Men siden du nevner Junkyard er vel Swag, Steez og Stress naturlige butikker for deg å lete. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Kjøpte denne på majorstua i fjor. Bruker den mye, eneste "lua" jeg synes ser bra ut... Det er kaninpels, men siden det ikke er pels overalt passer den ypperlig på høsten, ikke bare vinteren. Er ikke for varm selv om det er 7-8 plusgrader. Endret 30. november 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Hvorfor i alle dager skulle man brukt lue i 7-8 plussgrader? 3 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Hvorfor i alle dager skulle man brukt lue i 7-8 plussgrader? Når det blåser surt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå