Frainsen Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hallo. Jeg bestilte en datamaskin fra Komplett.no og jeg hentet den idag. Også startet jeg pcen også funket den helt fint, var inne på skrivebordet og alt sånt, også trykket jeg på knappen 'CL_CMOS' (ikke spør hvorfor) også skrudde datamskinen seg av, også når jeg skrur på datamaskinen nå kommer det 'Oppstartsreprasjon', der står det " Hvist du nylig har koblet til en enhet til datamaskinen, for ekselpel et kamera eller en bærbar musikkspiller, bør du fjerne denne og starte daramskinen på nytt." Jeg har tatt ut alle kablene musa, tastaturet og headsettet, men det kommer fortsatt den samme meldingen, hva skal jeg gjøre? http://www.pcblog.co.kr/wordpress/wp-content/uploads/2011/04/DSC05343.jpg Det er den svarte lille knappen. Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) blir pc'en varm edit: trykk på den igjend før oppstart Endret 26. november 2011 av Shadowxx Lenke til kommentar
Frainsen Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 blir pc'en varm edit: trykk på den igjend før oppstart Nei den blir ikke varm. Lenke til kommentar
Frainsen Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 blir pc'en varm edit: trykk på den igjend før oppstart Prøvde å trykke på den før jeg startet datamaskinen men det skjedde ingenting, også når jeg starten den å trykket på knappen skrudde den seg bare av. Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 du kan prøve å ta ut batteriet fra hovedkorte og ta ut strømmen først. det funka på meg da eg trykte på CMOS knappen min på den gammle pc til boren min. ps. husk å fjene rest strøm(ved å trykke på knappen etter du har tatt ut strømkabelen ) og stett batteriet på plass igjend Lenke til kommentar
Frainsen Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 du kan prøve å ta ut batteriet fra hovedkorte og ta ut strømmen først. det funka på meg da eg trykte på CMOS knappen min på den gammle pc til boren min. ps. husk å fjene rest strøm(ved å trykke på knappen etter du har tatt ut strømkabelen ) og stett batteriet på plass igjend Jeg prøvde det du sa, men det komme samme melding. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå