Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Datamaskinen vil ikke starte

Anbefalte innlegg

Hallo. Jeg bestilte en datamaskin fra Komplett.no og jeg hentet den idag. Også startet jeg pcen også funket den helt fint, var inne på skrivebordet og alt sånt, også trykket jeg på knappen 'CL_CMOS' (ikke spør hvorfor) også skrudde datamskinen seg av, også når jeg skrur på datamaskinen nå kommer det 'Oppstartsreprasjon', der står det " Hvist du nylig har koblet til en enhet til datamaskinen, for ekselpel et kamera eller en bærbar musikkspiller, bør du fjerne denne og starte daramskinen på nytt." Jeg har tatt ut alle kablene musa, tastaturet og headsettet, men det kommer fortsatt den samme meldingen, hva skal jeg gjøre?

http://www.pcblog.co.kr/wordpress/wp-content/uploads/2011/04/DSC05343.jpg

Det er den svarte lille knappen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kan prøve å ta ut batteriet fra hovedkorte og ta ut strømmen først.

det funka på meg da eg trykte på CMOS knappen min på den gammle pc til boren min.

ps. husk å fjene rest strøm(ved å trykke på knappen etter du har tatt ut strømkabelen ) og stett batteriet på plass igjend

Lenke til kommentar

du kan prøve å ta ut batteriet fra hovedkorte og ta ut strømmen først.

det funka på meg da eg trykte på CMOS knappen min på den gammle pc til boren min.

ps. husk å fjene rest strøm(ved å trykke på knappen etter du har tatt ut strømkabelen ) og stett batteriet på plass igjend

Jeg prøvde det du sa, men det komme samme melding. :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...