Pelikan9 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe ny laptop, og trenger derfor forslag. Krav: Minst 15" skjerm Klarer MW3 og Starcraft 2 fint Maks 8600kr Kan godt være demovare Takk Endret 26. november 2011 av Pelikan9 Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 I 15" klassen vil jeg anbefale Multicom W155 og Asus G53SX. Du kan lese anmeldelse av W155 her, og en anmeldelse av G53SX her. Jeg eier selv W155, og mener det er den mest komplette 15" du kan kjøpe akkuratt nå, nettopp fordi den ikke har noen store svakheter. Her kan du og velge matt skjerm, noe som også er et enormt pluss. G53SX er en kraftigere pc enn det W155 er, men den er samtidig mye tyngre og blir mer en desktop erstatter. Så det kommer an på hvilke krav du har til vekt og størrelse. Men begge maskinen fungerer utmerket til spilling hvis man da setter ned oppløsningen til 1360x786 på begge, noe som i mine øyne er naturlig for 15" laptopper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå