Gå til innhold

Kle på fruen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det burde absolutt være mulighet for å kle av og på kona, siden hun ikke evner å gjøre det selv. Det trollet til kjerring som jeg "fikk", går rundt i ei møkkete gruvearbeider-skjorte fortsatt selv om hun har startet butikk i Whiterun og generelt bør gjøre sitt beste for å være lekker for meg :D

Kjønnsdiskriminerende? neida, jeg er jo dresset opp som en "sexy" dragonborn hero og da bør vel dama stå noenlunde i stil. Vil nødig miste lysten på litt kveldskos ;)

Får forresten også litt lyst til å skrubbe den kornete /firkantbefengte nesa hennes. Gudene vet hvor hun har snappet opp de hen. Kan umulig være gruva som legger fra seg så store firkantede "støvkorn". Min kjære Lydia har også samme "syken"..

Endret av casemodd
Lenke til kommentar

Fant akuratt en måte. Åpne console(|, over tab), marker den du har giftet deg med og skriv:

removeallitems

Merk: Trade til deg ting du har gitt h*n først :)

Gode greier det, Vizla.

Rent bortsett fra at pc'en min er svidd, og Skyrim derfor foregår på PS3... ;)

Ser for meg inkasso skrur opp konsollen sin og skriver med svart tursj; "removeallitems" og krysser fingrene :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde vært greit om vi fikk flere valg når det kom til ektefellen. Spør om h*n kan feie opp, røre i gryta, gå i butikken etc. slik at det ser ut som h*n faktisk gjør noe. Ektefellen burde også spør om penger eller fine ting fra tid til annen også, siden det er du som er ute og tjener penger (bortsett fra butikken). Og så bli pissed hvis du tar ting fra inventory'et hans/hennes. Kanskje muligheten til å få en unge løpende rundt i huset etter hvert.

For mye forlangt fra en patch? Kanskje en mod?

Lenke til kommentar

Fant akuratt en måte. Åpne console(|, over tab), marker den du har giftet deg med og skriv:

removeallitems

Merk: Trade til deg ting du har gitt h*n først :)

Gode greier det, Vizla.

Rent bortsett fra at pc'en min er svidd, og Skyrim derfor foregår på PS3... ;)

Ser for meg inkasso skrur opp konsollen sin og skriver med svart tursj; "removeallitems" og krysser fingrene :)

Jeg testet ut 'removeallitems' på en av damene som bor hos meg. Ser ut som den removet litt for mye :dribble:

post-174005-0-37409700-1322881130_thumb.jpgpost-174005-0-48240300-1322881251_thumb.jpg

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...