inkasso Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Finner ikke tråd om dette. Hvis det er blindheten som har slått til igjen setter jeg pris på en link. Er det mulig å få den man gifter seg med i Skyrim til å skifte klær? Reversert lommetjuveri hjalp ikke... Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Er det mulig å få den man gifter seg med uten klær? 8 Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Haha. Du sitter nok igjen med undertøy uansett, din gris. 2 Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Haha. Du sitter nok igjen med undertøy uansett, din gris. phø http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=70 Endret 1. desember 2011 av kule-ku 2 Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Sitter ikke igjen med undertøy, du sitter igjen med personens basis-armor. Den blir man(desverre) ikke kvitt Lenke til kommentar
casemodd Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Det burde absolutt være mulighet for å kle av og på kona, siden hun ikke evner å gjøre det selv. Det trollet til kjerring som jeg "fikk", går rundt i ei møkkete gruvearbeider-skjorte fortsatt selv om hun har startet butikk i Whiterun og generelt bør gjøre sitt beste for å være lekker for meg Kjønnsdiskriminerende? neida, jeg er jo dresset opp som en "sexy" dragonborn hero og da bør vel dama stå noenlunde i stil. Vil nødig miste lysten på litt kveldskos Får forresten også litt lyst til å skrubbe den kornete /firkantbefengte nesa hennes. Gudene vet hvor hun har snappet opp de hen. Kan umulig være gruva som legger fra seg så store firkantede "støvkorn". Min kjære Lydia har også samme "syken".. Endret 1. desember 2011 av casemodd Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Fant akuratt en måte. Åpne console(|, over tab), marker den du har giftet deg med og skriv: removeallitems Merk: Trade til deg ting du har gitt h*n først Endret 1. desember 2011 av Vizla Lenke til kommentar
inkasso Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 Gode greier det, Vizla. Rent bortsett fra at pc'en min er svidd, og Skyrim derfor foregår på PS3... Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (..) Får forresten også litt lyst til å skrubbe den kornete /firkantbefengte nesa hennes. Gudene vet hvor hun har snappet opp de hen. Kan umulig være gruva som legger fra seg så store firkantede "støvkorn". Min kjære Lydia har også samme "syken".. Prøv denne modden: http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=30 Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Fant akuratt en måte. Åpne console(|, over tab), marker den du har giftet deg med og skriv: removeallitems Merk: Trade til deg ting du har gitt h*n først Gode greier det, Vizla. Rent bortsett fra at pc'en min er svidd, og Skyrim derfor foregår på PS3... Ser for meg inkasso skrur opp konsollen sin og skriver med svart tursj; "removeallitems" og krysser fingrene 2 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hadde vært greit om vi fikk flere valg når det kom til ektefellen. Spør om h*n kan feie opp, røre i gryta, gå i butikken etc. slik at det ser ut som h*n faktisk gjør noe. Ektefellen burde også spør om penger eller fine ting fra tid til annen også, siden det er du som er ute og tjener penger (bortsett fra butikken). Og så bli pissed hvis du tar ting fra inventory'et hans/hennes. Kanskje muligheten til å få en unge løpende rundt i huset etter hvert. For mye forlangt fra en patch? Kanskje en mod? Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Og så burde vi få achievements/trophies for å holde ekteskapet gående! Edit: Dette bildet "pretty much sumz it up" http://www.artige.no/bilde/18517 Endret 2. desember 2011 av xcitu Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Fant akuratt en måte. Åpne console(|, over tab), marker den du har giftet deg med og skriv: removeallitems Merk: Trade til deg ting du har gitt h*n først Gode greier det, Vizla. Rent bortsett fra at pc'en min er svidd, og Skyrim derfor foregår på PS3... Ser for meg inkasso skrur opp konsollen sin og skriver med svart tursj; "removeallitems" og krysser fingrene Jeg testet ut 'removeallitems' på en av damene som bor hos meg. Ser ut som den removet litt for mye Endret 3. desember 2011 av Orwandel Lenke til kommentar
Khani Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Haha. Du sitter nok igjen med undertøy uansett, din gris. phø http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=70 Den modden er obligatorisk å installere for alle som sitter på pc. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Må få gjort dette selv, Sylgja eier ikke sans for bekledning. Vasser rundt i huset med møkkete klær og denne steinhakka si. Sånn kan man ikke ha det. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Med |removeallitems forsvinner jo alt, noe som er vell og bra, men kan man da "kle på" fruen igjen, med ønsket outfit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå