CookieY Skrevet 26. november 2011 Rapporter Del Skrevet 26. november 2011 Hei, har veldig lenge hatt lyst på en samelue som ser slik ut ( bilde ) og lurer på hvor jeg kan få bestilt en fra nett som ikkke koster alt for masse Takk til dere som hjelper meg <3 Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 26. november 2011 Rapporter Del Skrevet 26. november 2011 prøv å få kontakt med en same some kanskje har en? Lenke til kommentar
CookieY Skrevet 26. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2011 Kjenner ikke så mange samer som bor på Karmøy desverre... Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 26. november 2011 Rapporter Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Det heter stjernelue. http://duodjin.com/duodjin/index.php?main_page=product_info&products_id=252 Mennene bruker stjerneluer, kvinnenes lue ser helt annerledes ut. Det kan sees på som respektløst om du er jente og bruker stjernelue. (vet ikke om du er mann eller dame). Tenkte jeg bare skulle si fra. Endret 26. november 2011 av Karina Hulesangerhule 1 Lenke til kommentar
CookieY Skrevet 26. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2011 Jeg er mann så det går fint akkuratt hva jeg var på utkikk etter de skulle bare hatt, med blå bakgrundsfarge så hadde det vært bankers, men visst ikke så går jeg for den. Lenke til kommentar
Flying Skrevet 26. november 2011 Rapporter Del Skrevet 26. november 2011 Her kan du kanskje også få velge farger selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå