erlendhagen Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hei, kan nokon som allerede har en E4200 router fortelle meg om det går an å henge denne routeren på veggen på en fin måte? Helst med tilkoblingane i underkant? Eg ser for meg en glimrande plass for routeren, men det ville vere dumt om eg kjøper den bare for å finne ut at det ikkje går.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Borrelås-tape på undersiden er jo mulig. Fås billig på ebay. Ellers finnes det ikke offisielle fester eller utstyr til å henge den opp svjv. Lenke til kommentar
erlendhagen Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Borrelås-tape på undersiden er jo mulig. Fås billig på ebay. Ellers finnes det ikke offisielle fester eller utstyr til å henge den opp svjv. God ide i grunnen :-) -Routeren blir vel ikkje så varm at limen på borrelåsen løsner? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg vet ikke hvor varm denne routeren blir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå