Pelikan9 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hei! Jeg skal kjøpe ny laptop og lurte på om denne var god, eller om det finnes bedre laptoper i samme prisklasse. Takk Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Siden dette er en demovare som vanligvis koster over 10000kr, så finnes det ikke en bærbar pc med bedre specs nei. Men jeg ville uansett heller kjøpt Asus G53SX eller Asus G74SX nettopp fordi de har bedre kjøling, bråker mye mindre og fordi jeg ikke liker designet på MSI GT780, men dette er en smakssak. Endret 26. november 2011 av kidio007 Lenke til kommentar
Pelikan9 Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Jeg liker designet til MSI´en ganske godt. Er det nødvendig med bedre kjøling når jeg skal for det meste spille MW3? Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Det er ikke nødvendig med bedre kjøling til noen spill nei, men bedre kjøling gir lavere temperaturer under spilling, noe som gjør at komponentene varer lenger. MSI GT780 er en maskin som har fått fine anmeldelser, så ikke nøl med å kjøp den hvis du liker designet. MW3 er uansett ikke et spill som krever veldig mye av maskinen, så skal nok kjøre fin fint på GT780. Lenke til kommentar
Pelikan9 Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 OK, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå