alex100 Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 jeg skal ha speil nederst i kabinettet mitt for å gjenspeile lysene inni caset, og lurer i den sammenhengen på hvor jeg kan få kjøpt speil som passer. jeg bor ikke akkurat i byen, og har ikke mulighet får å fare på mange butikkene. og clas ohlson er LANGT unna. et annet alternativ er å bruke speil som jeg har fra før, men jeg må da kutte det opp selv, og da lurer jeg på om det går og hva slags verktøy jeg må bruke. takker for alle innlegg... Lenke til kommentar
jcs0607 Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 dremel kan du bruke til alt Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 dremel kan du bruke til alt dremel har jeg desverre ikke... Lenke til kommentar
jcs0607 Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 ønsk deg en til jul :wink: Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 ønsk deg en til jul :wink: har gjort det Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 finn deg noe med diamant i... hør med fatter'n om han har vinkelsliper med diamantskive.. eller om han har (eller om du kjenner noen) som har glassskjærer.. Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Prøv med en tapetkniv, litt makt og en linjal. Lag en skikkelig "ripe" og knekk av etterpå. Kanskje legge et håndkle rundt når du knekker .. Verdt et forsøk? Hvor dyrt er et speil? Lenke til kommentar
joorus Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hva med å bruke en vanlig glasskutter? Spør noen av naboene, det er ikke akkurat noe uvanlig verktøy. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Eller ring til en glassmester i Ålesund og oppgi aktuelle mål. Han kan sikkert sende deg speilet i oppkrav. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Eller ring til en glassmester i Ålesund og oppgi aktuelle mål. Han kan sikkert sende deg speilet i oppkrav. og hvordan visste du at jeg bodde nært Ålesund? Brattvåg er vel ikke den mest kjente plassen i landet... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Eller ring til en glassmester i Ålesund og oppgi aktuelle mål. Han kan sikkert sende deg speilet i oppkrav. og hvordan visste du at jeg bodde nært Ålesund? Brattvåg er vel ikke den mest kjente plassen i landet... Tanta mi jobber i Brattvåg, på den medisin-greia Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Eller ring til en glassmester i Ålesund og oppgi aktuelle mål. Han kan sikkert sende deg speilet i oppkrav. og hvordan visste du at jeg bodde nært Ålesund? Brattvåg er vel ikke den mest kjente plassen i landet... Tanta mi jobber i Brattvåg, på den medisin-greia Apoteket? ser man det! ikke helt ukjent plass nei. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Nei er det ikke der det er sånn fabrikk som lager diverse tabletter og sånn? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Nei er det ikke der det er sånn fabrikk som lager diverse tabletter og sånn? å ja. den ja. joda, det er en fabrikk som produserer det ja. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Prøv med en tapetkniv, litt makt og en linjal. Lag en skikkelig "ripe" og knekk av etterpå. Kanskje legge et håndkle rundt når du knekker .. Verdt et forsøk? Hvor dyrt er et speil? 7 års ulykke viss du knuse det So what..? kanskje noken har ein flisekutter e.l.. har brukt det sjøl på speil.. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Eller ring til en glassmester i Ålesund og oppgi aktuelle mål. Han kan sikkert sende deg speilet i oppkrav. og hvordan visste du at jeg bodde nært Ålesund? Brattvåg er vel ikke den mest kjente plassen i landet... Nei, kanskje ikke? Men i sin tid "herjet" jeg stygt rundt om på verftene vestlandet, den gangen jeg holdt på med dieselgeneratorer og fremdriftsmotorer for større og mindre båter. Om jeg noengang var på stedet husker jeg ikke nå, men jeg husker i alle fall navnet. Og jeg lurer litt på om de produserte baug-thrustere eller propeller der? Eller var det noe elektronikk tro? Vel, det er nå årsaken til at jeg kjenner til beliggenheten. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Nei, kanskje ikke? Men i sin tid "herjet" jeg stygt rundt om på verftene vestlandet, den gangen jeg holdt på med dieselgeneratorer og fremdriftsmotorer for større og mindre båter.Om jeg noengang var på stedet husker jeg ikke nå, men jeg husker i alle fall navnet. Og jeg lurer litt på om de produserte baug-thrustere eller propeller der? Eller var det noe elektronikk tro? Vel, det er nå årsaken til at jeg kjenner til beliggenheten. ja, det er en del sånt rundt om kring her ja. ps: det var din post nummer 2000. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Åjøssameg! 2000 poster? Det var jeg faktisk ikke klar over! Jubilerer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå