Gå til innhold

Ang. speil i kabinett


Anbefalte innlegg

jeg skal ha speil nederst i kabinettet mitt for å gjenspeile lysene inni caset, og lurer i den sammenhengen på hvor jeg kan få kjøpt speil som passer. jeg bor ikke akkurat i byen, og har ikke mulighet får å fare på mange butikkene. og clas ohlson er LANGT unna.

 

et annet alternativ er å bruke speil som jeg har fra før, men jeg må da kutte det opp selv, og da lurer jeg på om det går og hva slags verktøy jeg må bruke.

 

takker for alle innlegg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eller ring til en glassmester i Ålesund og oppgi aktuelle mål. Han kan sikkert sende deg speilet i oppkrav.

 

og hvordan visste du at jeg bodde nært Ålesund? Brattvåg er vel ikke den mest kjente plassen i landet...

 

Tanta mi jobber i Brattvåg, på den medisin-greia :D

 

Apoteket? ser man det! ikke helt ukjent plass nei.

Lenke til kommentar
Prøv med en tapetkniv, litt makt og en linjal. Lag en skikkelig "ripe" og knekk av etterpå. Kanskje legge et håndkle rundt når du knekker ..

 

Verdt et forsøk? Hvor dyrt er et speil?

 

7 års ulykke viss du knuse det :shrug:

So what..? kanskje noken har ein flisekutter e.l.. har brukt det sjøl på speil..

Lenke til kommentar
Eller ring til en glassmester i Ålesund og oppgi aktuelle mål. Han kan sikkert sende deg speilet i oppkrav.

 

og hvordan visste du at jeg bodde nært Ålesund? Brattvåg er vel ikke den mest kjente plassen i landet...

 

Nei, kanskje ikke? Men i sin tid "herjet" jeg stygt rundt om på verftene vestlandet, den gangen jeg holdt på med dieselgeneratorer og fremdriftsmotorer for større og mindre båter.

Om jeg noengang var på stedet husker jeg ikke nå, men jeg husker i alle fall navnet. Og jeg lurer litt på om de produserte baug-thrustere eller propeller der? Eller var det noe elektronikk tro?

 

Vel, det er nå årsaken til at jeg kjenner til beliggenheten. :)

Lenke til kommentar
Nei, kanskje ikke? Men i sin tid "herjet" jeg stygt rundt om på verftene vestlandet, den gangen jeg holdt på med dieselgeneratorer og fremdriftsmotorer for større og mindre båter.

Om jeg noengang var på stedet husker jeg ikke nå, men jeg husker i alle fall navnet. Og jeg lurer litt på om de produserte baug-thrustere eller propeller der? Eller var det noe elektronikk tro?

 

Vel, det er nå årsaken til at jeg kjenner til beliggenheten. :)

 

ja, det er en del sånt rundt om kring her ja.

 

ps: det var din post nummer 2000. :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...