Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

ny spiller og høytalere

1915

Anbefalte innlegg

siden spilleren er død så har jeg bestemt meg for å kjøpe denne: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=8463&katid=2&mid=m436&id=&vn=736

høytalere: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=70&katid=644&mid=m436&id=&vn=736

hva tror dere?

er ikke ute etter noe voldsomm bass og bråk for det har jeg golfen til siden jeg har bra anlegg med sub i den.

denne spilleren og høytalerne skal jeg ha i suburban. duger høytalerne? må ha noe bedre enn de originale siden de skurrer og så vill jeg gjerne høre hva de sier på radioen og høre musikken når jeg kjører. tross alt en V8 som knurrer under panseret og da hadde det vært kjekt å høre musikken.

og har heller ikke lyst å bruke så mye penger på det heller. spilleren har jeg bestemt meg for så den er grei. men høytalerne... duger de?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eller så kjøper jeg spilleren der jeg linka og høytalerne der du linka. funker det også

Jada, men da får du frakt på begge plasser. Judys er veldig greie, så hvis du sender en mail med forespørsel om spilleren og pris, sammen med en link til bilradio"spesialisten" så skulle det ikke forundre meg om du kan få en fin pris på spiller og høyttalere ;)

Lenke til kommentar

eller så kjøper jeg spilleren der jeg linka og høytalerne der du linka. funker det også

Jada, men da får du frakt på begge plasser. Judys er veldig greie, så hvis du sender en mail med forespørsel om spilleren og pris, sammen med en link til bilradio"spesialisten" så skulle det ikke forundre meg om du kan få en fin pris på spiller og høyttalere ;)

Jobber du for Judys cossiemk1?

ALLE innlegg du prøver å hjelpe andre til å kjøpe ting så linker du til den butikken, selv om alle de andre butikkene har lik pris. Bare spør altså

Lenke til kommentar

Hehe nei, jeg jobber ikke for judys, men utvalget dems er bra, og de er veldig greie å handle med. De har også litt mere greie på ting enn feks bilradiospesialisten som ALLE på død og liv skal handle fra ;)

Alle er jo greie å handle med? Vært i kontakt med flere og alle har vært helt supre på supporten. Snakket både med elutstyr.no, dynabel.no, installbay i tønsberg. Og utvalget er jo like bra overalt synes jeg? Elutstyr har vel mer enn judys å vel? Rask levering har de å.

Lenke til kommentar

Jada, de du nevner der er alle greie å handle med, men det er vel kanskje sånn at det er enklere for meg å åpne judys sine sider da, siden det er de jeg har brukt mest den siste tiden, kommer opp automatisk når jeg begynner å skrive judys, hehe.... Har brukt elutstyr og dynabel mye selv, og installbay er jo bare 15min unna.

Ble beskyldt for å jobbe for dynabel tidligere så....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...