Mladic Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg er 17 år gammel, og har lyst til å lage en ebay-account, fordi det er så mye billig og bra der. Men aldersgrensen for å lage en bruker er 18 år. Hva skal jeg gjøre? Jeg har en venn som er like gammel som meg og har en ebay-bruker. Vet ikke hvordan han fikk det til, men jeg vil også lage en bruker. Lenke til kommentar
3R4 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg har hatt eBay-bruker siden jeg var 15. Det er bare å lage en... Og så blir du plutselig født i 1980 i stedet... Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Problemet blir vel først og fremst hvordan du skal få gjennomført betalinger. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Men da vil jeg være 17 år gammel på kontonummeret mitt... Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 De fleste selgere på ebay godtar kun paypal som betalingsmetode og det må du være 18 år for å kunne bruke. Vent til du blir 18. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Jeg har hatt eBay-bruker siden jeg var 15. Det er bare å lage en... Og så blir du plutselig født i 1980 i stedet... Hvordan betaler du for varene dine da? Lenke til kommentar
3R4 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg har hatt eBay-bruker siden jeg var 15. Det er bare å lage en... Og så blir du plutselig født i 1980 i stedet... Hvordan betaler du for varene dine da? Bruker PayPal. Lag en bruker over 18 år og overfør med nettbank. Lenke til kommentar
August. Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Kan du ikke bare opprette en Paypal og Ebay bruker i en av foreldrene dine sitt navn, og sette over penger til dem når du har handlet noe? 3 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg gjør det samme som 3R4. Litt tungvindt, men fungerer til jeg blir atten. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Jeg gjør det samme som 3R4. Litt tungvindt, men fungerer til jeg blir atten. Er ikke det ganske risikabelt? Med tanke på å bli "tatt"? Det spiller altså ingen rolle hvilken alder du er på banken? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Kan du ikke bare opprette en Paypal og Ebay bruker i en av foreldrene dine sitt navn, og sette over penger til dem når du har handlet noe? Min mor stoler ikke så mye på netthandel. 2 Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg har både hatt egen ebay-konto og paypal-konto siden jeg var 15 eller noe sånt og har fortsatt ikke hatt noen problemer med det.. Bare skriv at du er født i 1990 eller lignende så er det ingen som ser dobbelt på kontoene dine.. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hvis du har et visa electron med kortnummer så kan den kobles til paypal-kontoen din. DNB og Nordea er de eneste bankene som har dette, såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg er 16, og handler på eBay. PayPal-bruker og alt i skjønneste orden. Visa Electron. Alt er i skjønneste orden. Vet riktignok ikke hvor gammel jeg er. Sikkert bortimot 20 nå Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Jeg er 16, og handler på eBay. PayPal-bruker og alt i skjønneste orden. Visa Electron. Alt er i skjønneste orden. Vet riktignok ikke hvor gammel jeg er. Sikkert bortimot 20 nå Jeg har nå laget en PayPal-bruker, men var det lurt av meg å verifisere kortet? Gir det noen ulemper for meg som er under 18? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Har selv verifisert det. Ser ingen grunner til ikke å gjøre det, selv om jeg leser mange synes det ikke er vits. Selv så har jeg Visa Electron og nettbank. Fører så bare penger fra nettbanken og over til PayPal-kontoen Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Har selv verifisert det. Ser ingen grunner til ikke å gjøre det, selv om jeg leser mange synes det ikke er vits. Selv så har jeg Visa Electron og nettbank. Fører så bare penger fra nettbanken og over til PayPal-kontoen Kan jeg få sendt penger til PayPal-brukeren før jeg har verifisert? eller i dette tilfellet så venter jeg på koden som blir tilsendt, verifiserte bankkortet på mandag 28. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå