jerijervi Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg skal lage drinoppsriftsbøker til venninnene mine, der favoritt vodkaen/vinen/likøren er hovedingrediensen. Oppskriften bør helst ikke trenge mange ingredienser der man bruker litt av alt, det blir litt dyrt(?). Vi er tross alt studenter hehe Her er favorittene: - Kalinka 40% - Smirnoff North - Baileys eller Dooley's - Mickey Finn sour apple(veldig mange av venninnene mine elsker denne, merkelig nok...) - halv søt eller søt hvitvin (spesielt saracco nam nam!) - rødvin (vet ikke hvilke rødviner de drikker...) Det var vel det jeg kom på i farten. Vet ikke om det er noe særlig med drinkoppskrifter med vin, men synes jeg kom over noen på nett... Jeg vet det er en del drinkoppskrift tråder ute å går, men jeg klarte ikke finne det jeg trengte i de trådene (ikke langt fremme i trådene iallefall). Ekstra spørsmål! Smaker fjellbekken best med: 2 cl vodka 2 cl akevitt 1 cl fersk lime 2 cl Rose’s lime Sprite eller kan jeg bruke fjellbekk drinkmix? i såfall, må jeg ha både vodka og akevitt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå