carpsdi Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hei! Så jeg prøver da å installere min selvbygde PC med en Windows 7 CD. Eller rettere sagt, reinstallere, siden det skjedde noe feil. Jeg reformaterte da PCen min, så den nå ikke har noe OS lenger.. Den har fungert helt fint siden sommer i år. Men, nå får jeg en error. Som du kan se på bilde. Hva er feilen? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Kan hende at enten harddisk eller installasjonsmediet er defekt. Har du sjekket det ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hvilken DVD bruker du for å installere? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Et skudd i mørket: Fikk selv en tilsvarende feilmelding under installasjonen av Win 7 en gang. Da hadde jeg startet installasjonen ved hjelp av setup.exe som ligger på DVD'en, når maskinen kjørte. Underveis i inst. fikk jeg spørsmål om å installere noen oppdateringer til installasjonen, men ettersom maskinen ikke var tilkoplet nettverket fikk jeg ikke gjort det og trykket på "Ikke oppdater". Fikk da en feilmelding som ligner på din. Koplet maskinen til nett og prøvde igjen med oppdatering og alt fungerte som det skulle. Lykke til Lenke til kommentar
carpsdi Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Kan hende at enten harddisk eller installasjonsmediet er defekt. Har du sjekket det ut? Hvordan finner man ut av det? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Kan hende at enten harddisk eller installasjonsmediet er defekt. Har du sjekket det ut? Hvordan finner man ut av det? Den enkleste metoden å sjekke om HDD er defekt er å kjøre chkdsk(check disk). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå