Bendorama Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg har prøvd å google en stund nå, må tydeligvis blitt dårlig å søke, for jeg finner nemlig ikke svaret, skal test løpe 3000 meter, og har fått med meg at banen er 400? og at må løpe 7.5 runde, men hvor i bannen? er det ytterste ringen eller er det inderste? Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Det er nok innerste bane som er 400 meter. Se f. eks. , der løperen i innerste bane starter ved målstreken mens løperne i de ytre banene starter etter streken. Er ikke sikker på om det finnes baner som er konstruert annerledes enn dette, men for å være sikker kan du jo høre med de som drifter banen. Endret 26. november 2011 av teveslave Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Er nesten sikker på at det er innerste. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Er nesten sikker på at det er innerste. Det er jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå