techn9e Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hei, jeg har windows 7 og jeg kopierte "outlook.pst" fra user/My Documents/Outlook Files . Outlook.pst er på 7,7 mb og jeg tok den filen til en annen maskin og gikk i Outlook og trykket på File > Open > PST og da broswet jeg til outlook.pst og åpnet den. Problemet er at ingen mail blir impotert, jeg har ingen peiling på Outlook, så jeg lurer på om alle mail ligger i den oulook.pst? Jeg har ganske mange mail og kan det hende at filen kan bare være 7,7mb? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Det høres lite ut. Kan du heller prøve å eksportere mail fra den første maskinen, og så importere fila som blir generert til den andre maskinen? Lenke til kommentar
techn9e Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Det høres lite ut. Kan du heller prøve å eksportere mail fra den første maskinen, og så importere fila som blir generert til den andre maskinen? Jeg har ikke mulighet til å eksoprete, men vet du hvor mailene er lagret i windows 7? Endret 26. november 2011 av techn9e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå