ARTO85 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Bestemor skal kjøpe en skriver i julegave til bestefar og har bedt meg om hjelp til å velge ut en. Men jeg har ikke peiling på skrivere.. Noen som kan gi innspill? Kriterier: pris opp til 1500 kr. Enkel og billig i bruk (utelukker dette blekkskrivere?) Bør helst kunne kjøpes på elkjøp eller expert. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hvis det skal være en vanlig printer uten farge så anbefaler jeg Hp laser Jet p1102 den funker bra men det spørs jo hvor mye printeren skal brukes. Lenke til kommentar
ARTO85 Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Vi snakker temmelig basic bruk her. Printe ut brev, billetter ol. Den tenkes plassert i en reol, og bør ikke være bredere enn 42 cm eller høyere enn 28 cm. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Skal du ha farge printer eller svart hvitt printer. Farge printer skriver ut bilder og tekst med farge og svart hvitt printer er en printer som skriver ut dokumenter, kort og bilder uten farger. Så hva skal du ha? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå