Sirslask Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Har akuratt bygd ferdig en ny maskin: MSI 760GM-P23 (FX), Socket-AM3+ mATX, AMD760G+SB710, DDR3, 1xPCIe(1.0)x16, VGA, DVI, GbLAN AMD FX-4100 4-Core Processor Socket- AM3+, 3.6Ghz, 95W, 6MB L2 + 6MB L3 Cache, 32nm Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 Men når jeg prøver å starte den kommer det ikke bilde på skjermen, ikke strøm til USB-pluggene. Men jeg hører harddisker og alle vifter starter. Skjermkortet jeg bruker er det innebygde i HK'et. Har prøvd restart av bios, og prøvd begge RAM-brikkene hver for seg Endret 26. november 2011 av MotorsagJenny Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Du er sikker på at alt av interne kabler er koblet riktig? Tenker da spesielt på 4pin og 24pin strømtilførsel til hovedkortet. Se også til at minnebrikkene sitter godt i sporene sine. Evt. prøv med én brikke. Hovedkortet er sikkert helt nytt så det burde ikke være noe poeng i en BIOS-reset, men du kan jo alltids prøve dette også. Avstandsstykker mellom HK og kabinettet har du sikkert husket? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Ja, alt er riktig koblet, prøvd brikkene hver for seg, og såklart har jeg brukt avstandsskruer mellom HK og hk-plata Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hva var feilen, ettersom tråden nå står som løst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå