sebjen Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hei, For å komme inn på drømmestudiet trenger jeg en sekser til på kortet. Det jeg lurer på er hvilket fag jeg skal ta som privatist. Mvh Sebjen Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Det kommer jo veldig an på hvilke fag du har tatt allerede.. Lenke til kommentar
sebjen Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Det kommer jo veldig an på hvilke fag du har tatt allerede.. Matte R1-R2,fysikk 1-2, kjemi 1-2, IT, pluss alle de andre obligatoriske fagene. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Det spørs jo hva du er god på, da. Men naturfag eller geografi ville kanskje jeg valgt. Lenke til kommentar
sebjen Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Det spørs jo hva du er god på, da. Men naturfag eller geografi ville kanskje jeg valgt. Har hatt geografi og naturfag Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Samfunnsfag eller historie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hvorfor bruker dere ikke hodet? Han har hatt fellesfagene, geografi på VG1, Naturfag på VG1, samfunnsfag på VG2 og Historie på VG3. Jeg tar utgangspunktet studiespesialisering. Jeg kan se at TS har maksimalt med realfagspoeng. Men jeg kan foreslå Biologi 1 og Geofag 1 av realfagene. Jeg anbefaler ikke Teknologi og Forskningslære 1-2 som privatist fordi det er et praktisk fag, og det finnes ikke lærebok enda i faget. Du kan jo se litt Her, jeg sikter spesielt på de fagene som er under "Faggrupper i studieforberedende utdanningsprogram" --> Programfag. Realfag – programfag Språk, samfunnsfag og økonomi – programfag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå