IcedInsanity Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Må jo bare le om Newcastle får noe som helst skryt. De spiller stygt, har bare flaks og oppfører seg som kusetryner hele gjengen. Årets ran. Men å sparke løs på en liggende mann er pent, eller? Sorry, men OBVIOUS TROLL IS OBVIOUS! Prøv litt hardere, er du snill. Forskjell på en hendelse og å spille stygt i 90+ minutter. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Forskjell på en hendelse og å spille stygt i 90+ minutter. Rødt kort er rødt kort. Mål er mål. 1-1 B I T C H ! 3 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Fotball hadde vært så mye bedre hvis trenerne hadde hatt en eller to muligheter for protest der man kunne brukt videodømming. Standarden på dømmingen kommer aldri til å bli bra nok. Å få kamper ødelagt av dommeren er så jævlig frustrerende. Det har jeg og ment ganske lenge nå. Noe ala slik det er i tennis hvor de har tre sjanser til å utfordre dommeren. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Forresten, litt morsomt at Simpson er så avgjørende som han er i dag. De tidligere Manchester Uinted-spillerne var gode i dag. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Var jo ikke rødt kort til Rooney. Det er rødt å sparke motspillere med vilje, men han sparker jo etter ballen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Forskjell på en hendelse og å spille stygt i 90+ minutter. Rødt kort er rødt kort. Mål er mål. 1-1 B I T C H ! Har vel ikke nektet på det heller. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Fotball hadde vært så mye bedre hvis trenerne hadde hatt en eller to muligheter for protest der man kunne brukt videodømming. Standarden på dømmingen kommer aldri til å bli bra nok. Å få kamper ødelagt av dommeren er så jævlig frustrerende. Det har jeg og ment ganske lenge nå. Noe ala slik det er i tennis hvor de har tre sjanser til å utfordre dommeren. Hvordan skal det løses da? Dommern burde få mulighet til å se på video hvis han er usikker, ikke hver gang en trener eller spiller syter. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Fotball hadde vært så mye bedre hvis trenerne hadde hatt en eller to muligheter for protest der man kunne brukt videodømming. Standarden på dømmingen kommer aldri til å bli bra nok. Å få kamper ødelagt av dommeren er så jævlig frustrerende. Det har jeg og ment ganske lenge nå. Noe ala slik det er i tennis hvor de har tre sjanser til å utfordre dommeren. Trenerene må ihvertfall ikke få klage så mye di vil. Da blir jo hver Man Utd kamp en kino Hvordan skal det løses da? Dommern burde få mulighet til å se på video hvis han er usikker, ikke hver gang en trener eller spiller syter. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Var jo ikke rødt kort til Rooney. Det er rødt å sparke motspillere med vilje, men han sparker jo etter ballen. Var jo ikke rødt kort til Jonas. Det er riktig med andre gule om han tar Nani med vilje, men han takler jo etter ballen. Ehm. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Fotball hadde vært så mye bedre hvis trenerne hadde hatt en eller to muligheter for protest der man kunne brukt videodømming. Standarden på dømmingen kommer aldri til å bli bra nok. Å få kamper ødelagt av dommeren er så jævlig frustrerende. Det har jeg og ment ganske lenge nå. Noe ala slik det er i tennis hvor de har tre sjanser til å utfordre dommeren. Hvordan skal det løses da? Dommern burde få mulighet til å se på video hvis han er usikker, ikke hver gang en trener eller spiller syter. Foreslår at du leser det vi skrev en gang til 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Forøvrig jævla fornøyd med et poeng. Ufortjent, men sånn er fotballen noen ganger. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Nokas2 spilt inn på Old Trafford Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Young er virkelig et gigantisk bomkjøp, det var mange som var skeptiske til kjøpet av han i sommer og nå ser vi jo hvorfor. Elendige innlegg, balltap, dårlig skuddfot, bommer på åpent mål, ja det fins ikke ord. Hvorfor blir aldri en god sentral midtbanespiller kjøpt? Hvorfor Bebe? Hvorfor Owen? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Fotball hadde vært så mye bedre hvis trenerne hadde hatt en eller to muligheter for protest der man kunne brukt videodømming. Standarden på dømmingen kommer aldri til å bli bra nok. Å få kamper ødelagt av dommeren er så jævlig frustrerende. Kan man protestere på alle avgjørelser da? Hva med situasjonen der Simpson redder på strek? Kunne Ferguson da ha protestert mot avgjørelsen og stoppet en eventuell kontring til Newcastle? Liker ideen, men er skeptisk til hvordan det kunne påvirket "taktisk spill" fra managerens side, dersom man har igjen noen protester mot slutten av kampen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Utfordre ved neste dødball? Var ballen inne så blir det mål Blir uansett vanskelig å få til en slik regel uten at det skal påvirke noe. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Fotball hadde vært så mye bedre hvis trenerne hadde hatt en eller to muligheter for protest der man kunne brukt videodømming. Standarden på dømmingen kommer aldri til å bli bra nok. Å få kamper ødelagt av dommeren er så jævlig frustrerende. Kan man protestere på alle avgjørelser da? Hva med situasjonen der Simpson redder på strek? Kunne Ferguson da ha protestert mot avgjørelsen og stoppet en eventuell kontring til Newcastle? Liker ideen, men er skeptisk til hvordan det kunne påvirket "taktisk spill" fra managerens side, dersom man har igjen noen protester mot slutten av kampen. Tror det finnes veier rundt disse problemene. Kontringsmuligheten kunne de tatt først, for så å vurdere om det var mål senere. Managerne ville uansett bare fått en eller to sjanser, og da ville de ikke sløst de bort på småting. Kunne kanskje innført begrensninger i tillegg som at det må være en situasjon som fører til utvisning, mål eller straffe. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Fotball hadde vært så mye bedre hvis trenerne hadde hatt en eller to muligheter for protest der man kunne brukt videodømming. Standarden på dømmingen kommer aldri til å bli bra nok. Å få kamper ødelagt av dommeren er så jævlig frustrerende. Kan man protestere på alle avgjørelser da? Hva med situasjonen der Simpson redder på strek? Kunne Ferguson da ha protestert mot avgjørelsen og stoppet en eventuell kontring til Newcastle? Liker ideen, men er skeptisk til hvordan det kunne påvirket "taktisk spill" fra managerens side, dersom man har igjen noen protester mot slutten av kampen. Jeg ser i hvert fall for meg at man i første omgang kun kan protestere på avgjørelser/situasjoner der dommeren enten faktisk har stoppet spillet, eller der ballen er gått ut av spill (corner, innkast, 5-meter osv). Hadde blitt helt feil om trenerne kunne stoppet spillet selv. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Fantastisk seier for oss. Herlig kamp, minnet meg veldig om Liverpool kampen Jeg vet ikke hva jeg skal si.. Du får meg til å ville droppe denne siden. Trudde du hadde bestemt deg for å droppe tråden eg. Slapp av, det går heilt fint. Ingen som vil sakne deg uansett 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå