Emils. Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 De opprettholder statistikken da. Fortsetter å score 1 mål. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Glad dette ikkje er et lag eg heier på, må være jævla frustrerendes. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Han er ALLTID i offside. ALLTID! 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Blir faen ikke noe tittel av dette her. Latterlig! 1 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Herregud for en kamp!! Ekstremt underholdende, og jeg er glad jeg ikke er United eller magpies supporter. Hadde vært i ambulansen allerede. Uansett så godter jeg meg over poengdeling Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Fantastisk seier for oss. Herlig kamp, minnet meg veldig om Liverpool kampen Endret 26. november 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Et flaksmål, et drittmål og et praktmål er like mye verdt. Oh lord! Fantastisk seier for oss. Herlig kamp, minnet meg veldig om Liverpool kampen Hahaha... du er så latterlig. 7 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Han er ALLTID i offside. ALLTID! Han var vel akkurat ikke i offside når ballen ble spillt, men når Giggs touchet den videre så hadde han fortsatt inn i boksen og var offside? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Tusen takk til linjemannen. Fantastisk innsats idag. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Huff, så surt. Skandaløs avgjørelse ved straffen. Men du verden så mye uflaks det går an å ha i en enkelt kamp. I dag rævpulte vi Newcastle i alt foruten målprotokollen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Chicharito avgjør dette på overtid med flaksen sin tenker jeg meg. Offside Woo Woo Woo, You Know It. #jinx Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Må jo bare le om Newcastle får noe som helst skryt. De spiller stygt, har bare flaks og oppfører seg som kusetryner hele gjengen. Årets ran. Fornøyd med gutta, dette var kvalitetsfotball fra gutta i 2.omg. Rævpuler Newcastle så til de grader. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Så bare andre omgang. Men for en kamp :o Blir bare mer og mer utrolig hvordan united holder på iår. Blir det champions leauge? Ja sier jeg. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Fantastisk seier for oss. Herlig kamp, minnet meg veldig om Liverpool kampen Jeg vet ikke hva jeg skal si.. Du får meg til å ville droppe denne siden. 1 Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Dette skal faen ikke være mulig! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Må jo bare le om Newcastle får noe som helst skryt. De spiller stygt, har bare flaks og oppfører seg som kusetryner hele gjengen. Årets ran. Hahahaha Se som de ofrer seg. SE! 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Må jo bare le om Newcastle får noe som helst skryt. De spiller stygt, har bare flaks og oppfører seg som kusetryner hele gjengen. Årets ran. Men å sparke løs på en liggende mann er pent, eller? Sorry, men OBVIOUS TROLL IS OBVIOUS! Prøv litt hardere, er du snill. 5 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Bortdømt igjen Igjen? Haha. 9 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hvor mange sjanser brente egentlig United? Noen med statistikk. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Fotball hadde vært så mye bedre hvis trenerne hadde hatt en eller to muligheter for protest der man kunne brukt videodømming. Standarden på dømmingen kommer aldri til å bli bra nok. Å få kamper ødelagt av dommeren er så jævlig frustrerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå