Muggkaare Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Har jeg noen gang skrevet at Krul er en sinnsyk keeper? I hver kamptråd? Er en grunn til det. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Han derre Obertan skulle vi prøvd oss på. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Fantastisk gøy sånn egentlig å se Obertan snurre rundt med Evra. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Nå må Evra tørre å takle Obertan snart! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hva i hælvette er dette for noe? Tempoløst, kjedelig og kvalitetløst. Igjen. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hadde Hernandez vært Berbatov nå hadde han fått slakt av en annen verden. 1 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jesus, Obertan er jo rå. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jesus, Obertan er jo rå. Spilte bra mot Arsenal, og så ble han plutselig ræva kamp etter kamp, Mr. Støttepasning. Men, så skjedde det noe, og han spilte to bra kamper igjen før skaden, og ser ut til å fortsette den gode formen. Digg som juling. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Hernandez var jo United beste de første 20 minuttene, virket faktisk mye bedre teknisk og tørte å gå med ball. Rooney, Young, Nani og Giggs har vært en bøtte med dritt. Forbanna kjedelig å se. Endret 26. november 2011 av Chuck Bass Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Godkjent omgang dette. Obertan har vært god, Ben Arfa ikke fult så god. Men sitter med en kjip følelse av at Man Utd tar tre poeng her. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Døde litt inni meg av det Evra gjorde på slutten. Fy faen så nonchalant og arrogant. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Skjønner ikke hvorfor jeg dro i hundre tråder for å få fri når jeg egentlig ikke har råd til å ta meg fri mtp en regning på nesten 10.000 jeg ikke hadde regnet med denne mnd, for å se dette møkket her. Kunne like godt bare jobba, dette er faen meg så ræva at jeg ikke har ord for det. Ila mine tiår som supporter er dette det desidert kjedeligste United laget jeg har bivånet. Og newcastle er det feigeste laget ejg har sett. Defensive horer 1 Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Skjønner ikke hvorfor jeg dro i hundre tråder for å få fri når jeg egentlig ikke har råd til å ta meg fri mtp en regning på nesten 10.000 jeg ikke hadde regnet med denne mnd, for å se dette møkket her. Kunne like godt bare jobba, dette er faen meg så ræva at jeg ikke har ord for det. Ila mine tiår som supporter er dette det desidert kjedeligste United laget jeg har bivånet. Og newcastle er det feigeste laget ejg har sett. Defensive horer Di første 10 min startet med fin United fotball, men etter det ramlet det bare sammen, rett å slett forbanna rot. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Er godt fornøyd med Carrick idag, ja. På tross av litt smårusk, så har han levert varene til nå! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Nokon som veit kvifor Jones ikkje er på benken ein gong? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Nokon som veit kvifor Jones ikkje er på benken ein gong? Han blir vel hvilt? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 DASSA BOYAH!!! GOOOOOOOOOOLLAAAAAAAAASSOOOOOOOO!!! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 lol for et sinnsykt møkkamål. Klassisk United. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Så jævla typisk United flaks. Fy Faen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå