Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Newcastle

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En av to? Hohoh, bra uttalelse! Han var god i første omgang, og Evra så ærlig talt ut som en uærfaren skolegutt mot Obertan på kanten. I andre omgang var han helt borte, men med tanke på at han var småskadet så er jo det greit nok.

Evra er blitt veldig mykje dårlegare defansivt dei siste to sesongane. Han sliter spesielt mot kantar med stor fart som Walcot og Lennon. Obertan er ikkje akkurat nokon sinke heller so Evra hadde nok å henge fingrane i, sjølv om Obertan var som vanleg veldig ustabil i prestasjonane sine.

Lenke til kommentar

Obertan er ikke en gud enda, men har hatt flere gode kamper nå, samt noen elendige. Men han har tre gode på rad nå. I starten virka han ekstremt fotballdum og redd, men etterhvert er dette noe som har sett veldig mye bedre ut. Gutten blir bare bedre jo mer selvtillit han får.

Og nå har han heller ikke det samme presset som når han hadde i Manchester United, noe som ser ut til å være veldig bra for guttens del. Og det er jo helt forstålig. Jeg har hatt trua på han siden dag en, og det har jeg fremdeles.

Lenke til kommentar

En av to? Hohoh, bra uttalelse! Han var god i første omgang, og Evra så ærlig talt ut som en uærfaren skolegutt mot Obertan på kanten. I andre omgang var han helt borte, men med tanke på at han var småskadet så er jo det greit nok.

Joda, han kom faktisk til noen innlegg. Men bortsett fra akkurat det var han drita dårlig. Inn med Bebe neste gang.

Lenke til kommentar
Når beckham klarte og stoppe Keane så var det vel bra at han ikke nådde frem til Shearer :D

Roy Keane, jernmann, leder, beskrevet som én med smått psykopatiske trekk og med fortid som lovende bokser. Keane hadde absolutt dengt dritten ut av Shearer.

Keane vs Suarez hadde jeg betalt 10.000 for uten å blunke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...