Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Newcastle

Latias

Anbefalte innlegg

Nå ser jeg det blir nevnt på et annet forum at BBC mener at Newcastle ble snytt for straffe i første omgang.

Jeg aner ikke i hvilken situasjon, så så alvorlig kan det ikke ha vært.

Av alle mulige ting jeg kommer på må det være da en av United-spillerne blir truffet i overarmen ved et innlegg. Armen var for øvrig relativt tett inntil kroppen og det hadde vært idiotisk å blåse noe straffe på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare meg som ikke er bitter på dommeren? Hele dommerstanden er jo så forbanna dårlig at jeg har blitt vant til det. Det er ikke bare oss som opplever slike kamper, syntes hver eneste kamp jeg ser innholder tre-fire hårreisende avgjørelser fra gutta i sort. Var ikke mer enn et par uker siden Sunderland fikk en enda latterligere straffe på OT av en overivrig linjedommer, som heldigvis ble lagt i peisen. Det som derimot irriterer litt er disse frasene om at vi har dommerflaks på Old Trafford. Kan ikke huske vi har fått ei billig straffe hjemme siden Ronaldo mot Bolton for fire år siden. Kanskje Berbatov mot Liverpool også, men det tilhører sjeldenhetene. Syntes derimot det er relativt ofte vi ikke får noe og det har ikke vært reint få i mot heller. Statestikken viser at vi er det topplaget som får færrest straffer bl.a.

Egentlig fornøyd med andre omgangen så er ikke så furten som jeg pleier å være.

Haha, faen ass, er en flue som driver å troller rundt meg nå. U mad toppmeis? Jævla svette fly, skal hente kjøkkensprayen å drepe deg din lille slegge

Sikker på at det ikke er en sint toppmeis som flyr rundt?

2210.%2B03.02.11.%2BToppmeis.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spør deg om følgende:

Ble du underholdt i dag? Enten du er United supporter, Newcastle eller nøytral. Var det spennende med dramatikken, sjansene og evt utfallet av kampen, avhengig av hvilket lag du støtter naturligvis. Var vi kjedelig å se på?

Fantastisk deilig å være sur etter kampen i dag. Tok meg noen timer å roe meg ned, før det slo meg at faan heller, det er dette som er gøy. Klart jeg er bitter mht resultatet, dommeren og uturen, men helvette heller, dette var fotball som underholdt meg. Det er slike kamper man husker, ikke forbanna lunke 1-0 kamper mot Swansea. Ja, det er de som vinner titler, men de gir meg lite i hverdagen og for meg betyr det mer enn glory i mai.

Var verdt det og det er egentlig litt deilig å skrive det nå i dag, som et slags bevis på at jeg oppriktig anser spillets fase som like viktig som resultat. For meg var dagens andre omgang en seier i seg selv.

Deilige Man United :love:

• Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva jeg skal si. Det blir jo bare å gjenta meg selv enda en gang. For meg er fotball mere enn mål. Jeg vet ikke hvordan jeg skal formulere det uten å høres arrogant ut så jeg velger å stoppe der

Men jeg kan kanskje beklage om jeg ødela noe med visse inlegg. Det er som sagt bra at folk får noe ut av kampen

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Hvor i helvete er Rooney? Hvorfor nevner ingen at han knapt nok er involvert i spillet vårt idag? Kom han til mange sjanser? Han har falt tilbake til gamle takter der han kun scorer i perioder og glimter bare tidvis i kamper. Om det er den kriminelle faren som tynger han eller om det er turen ned på midtbanen vet jeg ikke, men noe er det. Og har Welbeck gjort noe galt siden han ikke får spille? Idag tror jeg faktisk vi hadde vunnet med noen andre enn Rooney innpå der. Nå må ikke folk tro at jeg gjør han til syndebukk, for det gjør jeg ikke, men jeg lengter bare etter en Rooney i form. Samt at en Rooney i elendig form ikke bør ha klippekort.

Begynner å bli noen uker siden Welbeck gikk av banen med en liten strekk. Han sliter sikkert fortsatt, men tipper han er tilbake om en uke eller to. Han er savnet.

Ellers er jeg ikke like enig i kritikken din av Rooney. Altså, han har scoret for lite mål den siste tiden, det er det liten tvil om. (Skal sies at vi bare har ett mål i snitt på de siste 5-6 kampene) Spillemessig synes jeg han spiller greit, faktisk. I dag var han ikke elendig for å si det sånn.

Ellers er jeg veldig imponert over Giggs. Han er den eneste - kanskje med unntak av Cleverley og til dels Ando - den eneste av midtbanespillerne som faktisk kan dra av noen spillere og løpe forbi et helt ledd. Alle storlag har slike spillere, men vi kommer ikke langt med Carrick og Fletcher akkurat..

Skal sies at Carrick ser ut til å være på god vei mot toppformen nå.

Lenke til kommentar

Fantastisk seier for oss. Herlig kamp, minnet meg veldig om Liverpool kampen

Jeg vet ikke hva jeg skal si.. Du får meg til å ville droppe denne siden.

Trudde du hadde bestemt deg for å droppe tråden eg.

Slapp av, det går heilt fint. Ingen som vil sakne deg uansett :)

Haha, hvem faen er du?

Lenke til kommentar

Hvor i helvete er Rooney? Hvorfor nevner ingen at han knapt nok er involvert i spillet vårt idag? Kom han til mange sjanser? Han har falt tilbake til gamle takter der han kun scorer i perioder og glimter bare tidvis i kamper. Om det er den kriminelle faren som tynger han eller om det er turen ned på midtbanen vet jeg ikke, men noe er det. Og har Welbeck gjort noe galt siden han ikke får spille? Idag tror jeg faktisk vi hadde vunnet med noen andre enn Rooney innpå der. Nå må ikke folk tro at jeg gjør han til syndebukk, for det gjør jeg ikke, men jeg lengter bare etter en Rooney i form. Samt at en Rooney i elendig form ikke bør ha klippekort.

Begynner å bli noen uker siden Welbeck gikk av banen med en liten strekk. Han sliter sikkert fortsatt, men tipper han er tilbake om en uke eller to. Han er savnet.

Ellers er jeg ikke like enig i kritikken din av Rooney. Altså, han har scoret for lite mål den siste tiden, det er det liten tvil om. (Skal sies at vi bare har ett mål i snitt på de siste 5-6 kampene) Spillemessig synes jeg han spiller greit, faktisk. I dag var han ikke elendig for å si det sånn.

Hvorfor har vi bare et mål i snitt? Rooney på midtbanen er faen et hvit flagg fra Sir Alex, beviser jo bare for alle og enhver at han ikke gjorde kjøpet som virkelig trengtes i sommer. Om det er turen ned på midten som har skylden i at Rooney trakk for dypt og ble springende imellom idag vites ikke. Likevel så var Rooney usynlig på en dag vi beleiret motstanderens 16, om ikke det er et enormt sykdomstegn så vet ikke jeg. Ja til Rooney som ren spiss. Omså det er alene i 4-5-1. Han er vår beste spiss, å bør brukes som det. 4-5-1 med Young og Nani vekslende i mellomrommet bak Rooney er en tanke jeg lenge har lekt med.

Lenke til kommentar

Hvorfor har vi bare et mål i snitt? Rooney på midtbanen er faen et hvit flagg fra Sir Alex, beviser jo bare for alle og enhver at han ikke gjorde kjøpet som virkelig trengtes i sommer. Om det er turen ned på midten som har skylden i at Rooney trakk for dypt og ble springende imellom idag vites ikke. Likevel så var Rooney usynlig på en dag vi beleiret motstanderens 16, om ikke det er et enormt sykdomstegn så vet ikke jeg. Ja til Rooney som ren spiss. Omså det er alene i 4-5-1. Han er vår beste spiss, å bør brukes som det. 4-5-1 med Young og Nani vekslende i mellomrommet bak Rooney er en tanke jeg lenge har lekt med.

Enig i dette, bare ikke at Rooney er såå dårlig spillemessig. Kjøre Rooney som ren spiss - som i 09/10-sesongen - hvor han scoret over 30 mål hadde ikke gjort noe. I tillegg kunne vi fått plass til Sneijder bak Rooney.. slik vi spiller nå blir det ikke plass til en spiller som Sneijder.

Jeg synes Rooney gjør jobben bra som hengende spiss/offensiv midtbane, men for lite mål? Det har du helt rett i. Jeg tror dette blir bedre når Cleverley kommer tilbake og Welbeck, ikke minst. Chicharito er knall, men Welbeck passer litt mer inn, da han fungerer bra som oppspillspunkt også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...