Alt-Ctrl Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hadde United gjort jobben sin så hadde de også vunnet kampen. Kan ikke alltid la dommeren gjøre jobben for dere Problemet er jo nettopp det at United GJORDE jobben sin. United scorte mål og ledet kampen før dommeren IKKE gjorde jobben sin og kansellerte alt det United hadde gjort til da i kampen. 6 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Var nok ikke veldig lett å se for dommeren heller. Først trodde jeg det var feil, så så vi det fra en annen vinkel, da så det riktig ut, så ny vinkel, da så man at det var feil igjen. Feilaktig avgjørelse, definitivt, men det høres til tider ut som om dommer dømte imot Man Utd med overlegg. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Kvar får du det intrykket i frå? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Neida, det mener ikke jeg i hvert fall. Men det var hele tiden tydelig (for meg i hvert fall) at Ferdinand var på ball og forandret retningen såpass at Ben Arfa ikke hadde fått kontroll på den igjen. Synes rett og slett det var dårlig dømt. Men så er det ikke lett for dommerne heller. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Kvar får du det intrykket i frå? Hør på Ivar Hoff. Det vi må ha flere repriser av forskjellige vinkler for å bedømme er ingen dommer tabbe. Endret 26. november 2011 av Emils1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Kvar får du det intrykket i frå? Her og der, både i denne tråden, andre forum og f.eks facebook. God Jul Newcastle United. Mvh Mike Jones Det er slike hendelser som iløpet av en sesong (forhåpentligvis) gjevner seg ut. 1 Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 @emils1: Den missforstod du nok gitt. @necro: Har du ikkje høyrt om ufrivillige gavepakka? Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Dette var jo fortjent Newcastle, klart det, Newcastle sin skyld manutd ikke klarer og putte mål, også er det ikke Newcastle som fortjente den mer? Rar tankegang syns nå jeg. 2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Bare meg som ikke er bitter på dommeren? Hele dommerstanden er jo så forbanna dårlig at jeg har blitt vant til det. Det er ikke bare oss som opplever slike kamper, syntes hver eneste kamp jeg ser innholder tre-fire hårreisende avgjørelser fra gutta i sort. Var ikke mer enn et par uker siden Sunderland fikk en enda latterligere straffe på OT av en overivrig linjedommer, som heldigvis ble lagt i peisen. Det som derimot irriterer litt er disse frasene om at vi har dommerflaks på Old Trafford. Kan ikke huske vi har fått ei billig straffe hjemme siden Ronaldo mot Bolton for fire år siden. Kanskje Berbatov mot Liverpool også, men det tilhører sjeldenhetene. Syntes derimot det er relativt ofte vi ikke får noe og det har ikke vært reint få i mot heller. Statestikken viser at vi er det topplaget som får færrest straffer bl.a. Egentlig fornøyd med andre omgangen så er ikke så furten som jeg pleier å være. Haha, faen ass, er en flue som driver å troller rundt meg nå. U mad toppmeis? Jævla svette fly, skal hente kjøkkensprayen å drepe deg din lille slegge Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Haha, faen ass, er en flue som driver å troller rundt meg nå. U mad toppmeis? Jævla svette fly, skal hente kjøkkensprayen å drepe deg din lille slegge Jævli bra! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Newcastle viser at de har spilt over evne hele sesongen, absolutt ikke et lag jeg forventer at havner blant topp 8 når mai kommer. Dommeren, eller enda mer presist linjedommeren gjør en monsterbrøler, tar en avgjørelse han rett og slett ikke er kapabel til å gjøre. 2 min med diskusjon bør vise til at mannen faen ikke er sikker i sin sak, stakkars Mikey som er stuck med dowd sine amøber. Uansett, vi har mer enn nok sjanser til å avgjøre, det var bare en av de dagene. Vi spiller som Game sier bra fotball til tider, og spiller slik United skal spille i andre omgang. Og det er det eneste jeg kommer til å ta med meg videre fra denne kampen. Samt at Hernandez faktisk funktet utenfor 16-meteren de første ti minuttene, så kanskje det er håp for han også (de resterende 80 var det samme gamle). Men, og det er et jævla stort men. Hvor i helvete er Rooney? Hvorfor nevner ingen at han knapt nok er involvert i spillet vårt idag? Kom han til mange sjanser? Han har falt tilbake til gamle takter der han kun scorer i perioder og glimter bare tidvis i kamper. Om det er den kriminelle faren som tynger han eller om det er turen ned på midtbanen vet jeg ikke, men noe er det. Og har Welbeck gjort noe galt siden han ikke får spille? Idag tror jeg faktisk vi hadde vunnet med noen andre enn Rooney innpå der. Nå må ikke folk tro at jeg gjør han til syndebukk, for det gjør jeg ikke, men jeg lengter bare etter en Rooney i form. Samt at en Rooney i elendig form ikke bør ha klippekort. Endret 26. november 2011 av Hyrlen Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Newcastle viser at de har spilt over evne hele sesongen, absolutt ikke et lag jeg forventer at havner blant topp 8 når mai kommer. Så du tror at Newcastle ikke kommer blant topp 8 når sesongen er over? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Newcastle viser at de har spilt over evne hele sesongen, absolutt ikke et lag jeg forventer at havner blant topp 8 når mai kommer. Så du tror at Newcastle ikke kommer blant topp 8 når sesongen er over? Slik de spilte idag? Carrick og Giggs har rett og slett middelmådige dager på jobben, likevel har de ingen problemer med å nullstille Newcastle sin midtbane. Og Newcastle har hva, 2 sjanser etter eget spill? De prøver å presse høyt i starten, men det er mye røyk og lite varme. Jeg er ikke imponert. Typisk formlag egentlig. Og det vitner det jeg har sett ellers av N'castle også om. Absolutt ikke noe dårlig fotballlag, likevel mange flere i ligaen med mer erfaring og staller som har mer over en hel sesong. Og nei, jeg forventer ikke det. Liverpool, Arsenal, Chelsea, City, United, Spurs, Everton er lagene jeg forventer at til syvende og sist er over Newcastle. Så skal man ikke se bortifra at lag som Sunderland, Villa, Stoke og Fulham kommer til å klatre. Alle lag jeg mener er mer stabil når ting drar seg til enn pepperkakemennene fra nord. Endret 26. november 2011 av Hyrlen 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Vi er for avhengig av Best på topp. Ba har satt målene, og men det er Best som har vært best (pun intended). En ekstra spiss i januar er viktig, samt en som kan steppe inn om Colo eller Taylor blir skadet. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hehe, javel, vi får nå se i mai da. Kampen endte vel kanskje 1-1, men i tribunen ble det 0-1 til Newcastle over turistene Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Aah, morro med nordmenn som forsøker seg på turistvitser. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Nå ser jeg det blir nevnt på et annet forum at BBC mener at Newcastle ble snytt for straffe i første omgang. Jeg aner ikke i hvilken situasjon, så så alvorlig kan det ikke ha vært. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Hehe, javel, vi får nå se i mai da. Kampen endte vel kanskje 1-1, men i tribunen ble det 0-1 til Newcastle over turistene Og på banen ble det 1-0 Endret 26. november 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Det er ikke rart det er krig i verden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå