Latias Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Premier League 26-11-2011 Kl. 16:00 @ Old Trafford Vises på: TV2 PL 1 Dommer: Mike Jones Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Lukter stortap. Gleder meg ikke. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Her er det to lag på helt forskjellige stadier på formkurven. United er et godt lag som spiller dritt, mens Newcastle er et drittlag som har fått med seg mange poeng. Selv tror jeg på uavgjort her. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 DDG Jones Vidic Rio Evra Nani Carrick Fletcher Young Rooney Wellbeck 2-0 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Welbeck er vel ute? Håper på Rooney-Berba, i mine øyne den beste kombinasjonen vi har på topp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Newcastle er et ''stang inn''-lag denne sesongen. Men tipper det blir 1-0 united, scoring etter 10min. Endret 26. november 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Latest from 5 live is that Colo will probably be playing Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) #nufc Krul Simpson Colo S Taylor R Taylor Obertan Guthrie Cabaye Jonas Ba HBA Bench: Elliot, Perch, Lovenkrands, Gosling, Santon, Shola Ameobi, Sammy Ameobi Endret 26. november 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Håper det går bra med Colo, og at han spiller som han pleier, fantastisk. Synd med Tiote, men det visste vi jo. Guthrie kan gjøre en knalljobb der. Digg med Obertan tilbake, han hadde to bra kamper på rad før skaden, satser på at han viser seg frem i kveld. Håper også Ben Arfa fortsetter den fantastiske formkurven. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 En god gammel PL-klassiker dette her, som imo har bydd på noen av de mest underholdene kampene i ligaens historie. Særlig rundt milleniumsskifte var det mye 4-3 esque matcher. Husker spesielt en kamp på St. James Park hvor Scholes putta en helt hinsides kanon, samt Jenas (da han var ung og lovende) benda inn ei perle. Laurent Robert (en liten toppmeis favoritt) hadde også et nydelig frispark i en av de kampene. http://www.youtube.com/watch?v=ShyHKSxPztc http://www.youtube.com/watch?v=hQqKoeTeGD0 For å ta noen artige kamper. Newcastle fansen husker vel best 5-0 matchen i hvor vi hadde en totrakk ala City i år. Jones blir hvilt, Berbatov ute med (liten) skade. De Gea Fabio Ferdinand Vidic Evra Nani Carrick Giggs Young Rooney Hernandez Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Liker laget! Bør bli seier med noen mål. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Kan ta med benken og: Lindegaard, Smalling, Evans, Gibson, Park, Valencia, Macheda Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Drøy pasning av Ben Arfa! 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Rooney er tåpelig der, hva er vitsen med å sparke som faen i fyren? Og Arfa er om mulig enda mer idiot. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Huff, Rooney er så idiot. Hvordan er det ikke kort? 4 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Stygt av Rooney å sparke løs som en jævlig madman der, men tåpelig av Ben Arfa å oppføre seg sånn når Colo som selv var "offeret" ikke engang virker å være særlig brydd over hva Rooney gjorde Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Forstår hvorfor Ben Arfa reagerer sånn som han gjør, men faens idiotisk. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Har jeg noen gang skrevet at Krul er en sinnsyk keeper? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Har jeg noen gang skrevet at Krul er en sinnsyk keeper? I hver kamptråd? Husker jeg hørte om han for 3 år siden hvor han ble beskrevet som et utrolig stort talent og han er virkelig på vei til å bli en av de bedre keeperene i ligaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå