Gå til innhold

Hjelp til stasjonær, brukes til spill

Anbefalte innlegg

Hei!

Trenger meg en ny stasjonær gamingmaskin da den gamle snart er 4 år gammel. Tenkte å bruke samme skjermen, tastaturet og musa som jeg har, men resten skal jeg ha nytt av. Jeg er ikke interessert i å overklokka eller gjøre noe ekstra, jeg vil bare ha en jeg kan sette sammen og fyre opp et spill på med en gang.

Budsjettet er 10-15 000, dette skal jeg vel klare å få noen bra deler for? Trenger som sagt alt utenom mus, tastatur og skjerm. Best mulig deler for minst mulig penger selvsagt. ;)

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at mange anbefaler å heller vente til neste generasjon kommer, da det ikke er så lenge til. Da blir det til at jeg heller kjøper meg en oppgraderingspakke, noen å anbefale?

Tenkte noe til rundt 3 000, og så et billig men OK skjermkort til 1000-1500 kr. På komplett finner jeg bare 4 pakker, og der ligger alle over 5 800.

Lenke til kommentar

Har nå funnet fram noen deler, trenger noen som kan dette til å se på det. :)

Pakken

Skjermkortet

Trenger dette til å kjøre Skyrim, BF3 og MW3 på noenlunde bra grafikk fram til neste generasjon kommer. Ser det bra ut? Alt av komponenter passer sammen, eller mener dere det er noen bedre alternativ til rundt samme pris?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...