protoneedhelp Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Jeg har åpnet dekslet bak. Men finner ingen knapp hvor det står reset. Vet noen hvordan den ser ut eller hvor den er? edit: problemet er at når jeg starter pcen er den helt ok. Men helt til når det står welcome også hører man windows lyden samtidig. Når den har kommet ditt så stopper den der. Også noen sekunder etter det kommer den til der man skal velge ''bruker''. Jeg har ''privat'' og en ''gjest''. Når jeg trykker ''privat'' så skjer det ingenting bortsett fra at jeg hører windows lyd rett etter. jeg sa det til kompisen min og han sier at jeg skal reette hovedkortet. takk på forhånd Endret 26. november 2011 av protoneedhelp Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Står ikke hvorfor du skal "resette" men i denne tråden står det noe om standard bios reset - om det er den du er ute etter: http://www.amilo-forum.com/topic,2247,-Problem-with-Amilo-XA-1526-Don-t-Start.html "- Load in BIOS the "Setup Defaults", quit with "Save&Exit" - Switch off the notebook, remove batteries and AC adapter, press the power button for 10 seconds " Har ikke peiling på om det er til noe hjelp, men om ikke så er nok første stopp en tur til google Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Står ikke hvorfor du skal "resette" men i denne tråden står det noe om standard bios reset - om det er den du er ute etter: http://www.amilo-forum.com/topic,2247,-Problem-with-Amilo-XA-1526-Don-t-Start.html "- Load in BIOS the "Setup Defaults", quit with "Save&Exit" - Switch off the notebook, remove batteries and AC adapter, press the power button for 10 seconds " Har ikke peiling på om det er til noe hjelp, men om ikke så er nok første stopp en tur til google problemet er at når jeg starter pcen er den helt ok. Men helt til når det står welcome også hører man windows lyden samtidig. Når den har kommet ditt så stopper den der. Også noen sekunder etter det kommer den til der man skal velge ''bruker''. Jeg har ''privat'' og en ''gjest''. Når jeg trykker ''privat'' så skjer det ingenting bortsett fra at jeg hører windows lyd rett etter. jeg sa det til kompisen min og han sier at jeg skal reette hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå