TeddyBakesHer Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hvilken torrentside der ute har best utvalg? Er PB den beste, eller finnes det noen som har mer?... Det er en del software jeg ikke får tak på i piratebay Lenke til kommentar
Xenon69 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg bruker IPTorrents og er kjempe fornøyd. Der laster jeg ned filmer, spill, serier, musikk, men tror ikke det er noe software der:S Du må ha invite og en ratio på ca.1/1 for å downloade, kan gi deg en invite, men må ha emailen din. : ) Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Prøvd Btjunkie og Monova? Ellers har du torrent-søkesider av ymse slag som kan hjelpe deg med å finne det du leter etter. Torrentz er en av flere slike. Lenke til kommentar
knutazz Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 software finner du enklest på private trackers som du vanligvis trenger en invite til sammen med en god ratio vanlig vis mellom 1\1 - 1\0.8 før man blir akseptert og ikke bannet... på siden her torrent inviteskan du finne mange bra sider. bare vær obs på copy right materiale. Lenke til kommentar
TeddyBakesHer Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Jeg bruker IPTorrents og er kjempe fornøyd. Der laster jeg ned filmer, spill, serier, musikk, men tror ikke det er noe software der:S Du må ha invite og en ratio på ca.1/1 for å downloade, kan gi deg en invite, men må ha emailen din. : ) [email protected] takk =) Lenke til kommentar
TeddyBakesHer Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Jeg bruker IPTorrents og er kjempe fornøyd. Der laster jeg ned filmer, spill, serier, musikk, men tror ikke det er noe software der:S Du må ha invite og en ratio på ca.1/1 for å downloade, kan gi deg en invite, men må ha emailen din. : ) Hvis du ser mye på serier, synes jeg det er ingen over eller ved siden av www.eztv.it.. Det er kun serier, men den har også alt innen for det.. Og alt kommer til rett tid hver gang.. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 btjunkie. warez-bb. isohunt. Lenke til kommentar
Slettet-YGj9hz Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 www.torrentz.com 1 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 EZTV for serier og TPB for allt annet! Kunne tenke meg å prøve noen sider som krever invite tho... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Ooog, da stenger vi tråden. Trådstarter vil åpenbart ha hjelp til å laste ned programvare uten å betale, noe vi ikke tillater her på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg