Gå til innhold

PL: 26.11.11 Arsenal v Fulham, Ashburton Grove

Xanman

Anbefalte innlegg

26.11.2011

Arsenal - Fulham

Premier League

18:30 @ Ashburton Grove

Persie_Gervinho_145191o.jpg

Arsenal news:

Det er ingen nye skader eller suspensjoner i Arsenal-leiren, men Jenkinson, Wilshere, Gibbs, Rosicky og Sagna er fortsatt ute. Koscielny så utslitt ut og måtte byttes ut mot slutten av Dortmund-kampen, så det er mulig at han blir hvilt i dag. Wenger har også hintet til at Arshavin kan få en sjanse fra start.

Forventet startoppstilling:

Wojceich Szczesny

Johan Djourou - Per Mertesacker - Thomas Vermaelen - André Santos

Mikel Arteta - Alex Song - Aaron Ramsey

Theo Walcott - Robin van Persie - Gervinho

-----------------------------------------

Fulham news:

Zdenek Grygera er fortsatt ute for Fulham, noe som betyr at Chris Baird sannsynligvis vil fortsette som høyreback. Ellers har de ingen nye skader. Steve Sidwell har en liten sjanse til å returnere.

Forventet startoppstilling:

Mark Schwarzer

Chris Baird - Brede Hangeland - Philippe Senderos - John Arne Riise

Clint Dempsey - Danny Murphy - Dickson Etuhu - Damien Duff

Moussa Dembele - Bobby Zamora

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med tanke på at RvP uten tvil hviles i midtuken tror jeg han starter i dag. Bør bli seier uansett, og tipset til Benbjo er ikke ueffent, men jeg håper vi greier å holde nullen.

Nullen holder vi neppe. Ønsketekning ;) Fulham scorer nok først tipper jeg. På dødball.

Lenke til kommentar

2 ubrukelige spillere altså. Meh... da blir det vanskelig å ta 3 poeng tror jeg.

For bare noen timer siden trodde du at vi skulle vinne 3-1 med Chamakh på topp. Både Shava og Djourou hadde for øvrig fått plass i Fulhams startellever.

Det jeg mener er at det blir vanskelig med Djourou på høyreback, en syk Santos og en Arshavin som ikke klarer å skape noe som helst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...