AndersT2 Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Har skikkelig problemer med PCen om dagen, etter å ha formatert tidlig denne uken, fordi den ikke kom inn i Windows. Men nå begynner andre ting. Nå kommer jeg til innlogging, men ikke mus eller tastatur funker. Tastaturet funker slik at jeg kommer inn i Bios men ikke i Windows. Det skjedde noe feil da jeg skulle legge inn den andre USB drivern til skjermkortet, intel sin driver, og etter det funket det ikke mer. Er det noen vei utenom dette, eller må jeg formatere en gang til. (har ikke PS/2 Kontakter på HK, så det hjelper ikke). Ellers så før USB problemene startet, så fryser maskinen helt, må restarte, får ingen feilmeldinger eller noe. Noen tips? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Har skikkelig problemer med PCen om dagen, etter å ha formatert tidlig denne uken, fordi den ikke kom inn i Windows. Men nå begynner andre ting. Nå kommer jeg til innlogging, men ikke mus eller tastatur funker. Tastaturet funker slik at jeg kommer inn i Bios men ikke i Windows. Det skjedde noe feil da jeg skulle legge inn den andre USB drivern til skjermkortet, intel sin driver, og etter det funket det ikke mer. Er det noen vei utenom dette, eller må jeg formatere en gang til. (har ikke PS/2 Kontakter på HK, så det hjelper ikke). Ellers så før USB problemene startet, så fryser maskinen helt, må restarte, får ingen feilmeldinger eller noe. Noen tips? Prøv med USB-til-PS/2-adapter. Merk: å skrive "haster" får ikke folk til å svare raskere. Det er bare irriterende. Lenke til kommentar
kent project Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Sorry, har nok ikke noe ide her.... Men GSPR : Hvordan skal en USB->PS2 kontakt hjelpe når AndersT2 skriver følgende : (har ikke PS/2 Kontakter på HK, så det hjelper ikke) ....... Men hvordan Hk er det egentlig som ikke har ps2 by the way ?? Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 hmmm, USB driverene kan da vel ikke f****ke opp hele maskina kan den det da? ville kanskje ha formatert en gang til. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Sorry, har nok ikke noe ide her.... Men GSPR : Hvordan skal en USB->PS2 kontakt hjelpe når AndersT2 skriver følgende : (har ikke PS/2 Kontakter på HK, så det hjelper ikke) ....... Men hvordan Hk er det egentlig som ikke har ps2 by the way ?? Uff.. jeg var litt rask der.. beklager :wink: Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Sorry, har nok ikke noe ide her.... Men GSPR : Hvordan skal en USB->PS2 kontakt hjelpe når AndersT2 skriver følgende : (har ikke PS/2 Kontakter på HK, så det hjelper ikke) ....... Men hvordan Hk er det egentlig som ikke har ps2 by the way ?? HK er det som står under, ABIT IT7-Max har kun 6 USB 2.0 porter og 2 Firewire porter+Lyd og Netverk. Den siste skjermen som kommer opp, før windows starter opp, står det at input devices er NA, at den ikke registrerer noe tastatur, jeg kommer heller ikke inn i Bios lenger. Men før så fikk jeg feil beskjed hvis tastaturet var tatt ut, siden Bios er satt til og ignorere alle UNNTATT tastaturet. Er eneste løsning å formatere. Eller skal det hjelpe med på flashe bios som dere kaller det, og hvordan pleies dette å gjøre, ha ikke sjekket manual enda. Lenke til kommentar
F4en Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hvis du kommer inn i BIOS med tastaturet finner hardwaren det. Da er det stor mulighet for at det bare er win som fucker. Prøv å sette USB på legacy i BIOS om mulig. Det skal ikke ha noe å si men det funka i en liknende situasjon hos meg. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 det er bare det at jeg IKKE kommer inn i bios, har testet alle usb portene for sikkerhets skyld EDIT: tror jeg har funnet løsningen, tester det i morgen, ellers blir det formatering. Løsning: http://202.168.194.118/abit/upload/faq/usb...xp/usb2-it7.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå