pavllion Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg har en Acer Aspire 5738z, men det som har skjedd er at batteriet i windows vises med rødt kryss over. Batteriet heter Li-ion ASO7A75. Er det mulig å kjøpe nytt rimelig? Tusen takk for svar Pavllion Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 link:, Generelt, for de av oss som har vårt eget og andre sitt liv og verdier kjært, så kjøp originale batterier. Til noen pcer får man til og med kjøpt batterier med mer kapasitet (til mer penger). Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 link:, Generelt, for de av oss som har vårt eget og andre sitt liv og verdier kjært, så kjøp originale batterier. Til noen pcer får man til og med kjøpt batterier med mer kapasitet (til mer penger). klarer selv å søke. Lurte på et rimelig et. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Beklager, jaja. Ebay er jo et bra set å begynne! Link Ebay.co.uk. Ser jo også ut som endel av disse batteriene akkurat går under momsgrensen også! DX.com har jo også batterier, men ser ikke så billig ut! Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Før du kjøper nytt batteri. Kjør batteriet helt tom for strøm, lad det opp igjen og sett batteriet 1t i kjøleskapet (bruk pose/ziplock pose). Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Før du kjøper nytt batteri. Kjør batteriet helt tom for strøm, lad det opp igjen og sett batteriet 1t i kjøleskapet (bruk pose/ziplock pose). Takk skal prøve Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Funket dårlig, må jeg si 1 Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Ok, da er det bare å kjøpe nytt batteri. Noen ganger kan deep cycle hjelpe mot gåene batterier! Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Ok, da er det bare å kjøpe nytt batteri. Noen ganger kan deep cycle hjelpe mot gåene batterier! Altså jeg hadde pcen min på i 2timer ca helt til batteriet var helt tappet av strøm. Så det er ikke noe gale med batteriet egentlig utenat det er et kryss over batteriet i windows. Der står det: Vurder å bytte batteri Endret 30. november 2011 av pavllion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå