Coulix Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Det begynner å bli passe irriterende nå at tekstmarkøren i forskjellige windows programmer hopper rundt tilfelding, spesielt hvis jeg koder og skriver fort. Helst hopper den enten til starten av linjen, eller 1 steg opp. Det eneste jeg har merket spesifikt er at det ofte skjer hvis jeg holder nede en tast mens jeg trykker en annen. F.eks. n+space (fordi jeg ikke har tatt fingeren av space raskt nok), høyre shift+s (for stor bokstav) men dette varierer fra gang til gang og det er ingen sanselig logikk i det. Jeg HAR prøvd å slå av touchpad, samt gjøre innstillinger som gjør at 1 touchpad klikk ikke skulle ha effekt - hjelper ikke. MUSEmarkøren er uansett aldri i nærheten hvor jeg skriver engang. Laptopen er en Samsung Q330. Fungerer ellers ypperlig, og tror det må være et driver/software problem? Endret 26. november 2011 av Coulix Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Dersom du har deaktivert touchpad helt og holdent, og problemet fortsatt oppstår så vil jeg si at det enten er et driverproblem, eller at selve tastaturet er defekt. Har du forsøkt å starte opp maskinen i safe mode bare for å teste? Evt. med en Live CD? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå