Kj-arne Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Litt sur og stemningsfull dag på vestlandet Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg ville ikke ha kuttet ytterste spissen av odden til venstre (med forbehold om at det er ytterste spissen på en odde da, sjølsagt, jeg vet ikke hva som han være til venstre for bildet). Og så savner jeg et motiv: Hvor er båten? Slik som det er nå, er bildet vakkert, men mangler et interessepunkt. Lenke til kommentar
Kj-arne Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Jeg ville ikke ha kuttet ytterste spissen av odden til venstre (med forbehold om at det er ytterste spissen på en odde da, sjølsagt, jeg vet ikke hva som han være til venstre for bildet). Og så savner jeg et motiv: Hvor er båten? Slik som det er nå, er bildet vakkert, men mangler et interessepunkt. Litt av tanken bak bildet, var at det ikkje skal gi deg alle svara bare ved å sjå på det. Som du sjøl sa (med forbehold om at det er ytterste spissen på en odde da, sjølsagt, jeg vet ikke hva som han være til venstre for bildet). Jeg skulle gjærne hatt med ein båt. Takk for tilbakemeldinga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå