h-a Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 nordlys Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fra en liten tur i fjæra i natt Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Flotte himmelfarger. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Flott nordlys du fanga på fjæraturen, jeg bare vener på at nordlyset kommer skikkelig og lavere. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Takk, jeg tror ikke man trenger å vente på det, da det viser seg at det er litt også når man ikke tror at det ikke er, fordi man blir lurt av lysene fra byen. Her har jeg forresten brukt lightroom til å rette opp feilene i objektivet, men bildeflaten er sikkert fortsatt full av feil som de med et trent øye oppdager fort. H Lenke til kommentar
Marianne Bergli Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Gratulere med dagen!! Flott bilde! Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Flot nordlys og stjernehimmel. Fyrtårnet der er ved at vælte forstyrrer indtrykket noget. Kunne nemt rettes op. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg