Magnar Bruvik Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Sumaren 2011. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Skarpt og godt bilde - fikk lyst å ta et bad her Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg syns bildet er preget av litt for hardt lys. En annen tid på dagen ville nok gitt bedre lys og farger. Selv om himmelen ikke var så spennende når du tok bildet, syns jeg kanskje det kunne vært litt mer av den for balansens skyld. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg er enig med Eirik, litt utbrent i det lyseste. Ellers et flott landskap!! Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Flot landskab du har fundet her. Kompositionen måske ikke så interessant - her bliver vi mødt af en stor klippe centreret midt i billedet - hvad er egentlig dit fokuspunkt? Hvad ønsker du at iagtageren ser i dit billede? Som Erik skriver lidt fladt og hårdt lys - morgen- eller aftenlys åbner måske nye muligheder på denne plads. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Tusen takk for konstruktive tilbakemeldingar alle saman! Mvh. Magnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg