H.A.A.R.P Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hey. Jonathan her! Dette er da min første video/commentary/tutorial! Håper dere liker den! Gjerne like og sub! Kommenter hva jeg kan gjøre bedre og ^^ Lenke til kommentar
samco Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 du kan forbredre alt Lenke til kommentar
H.A.A.R.P Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Hva er det du ikke skjønner siden du har så uhøflig tone? Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Den er grei Liker "stemmen" din, men vet ikke om det passer for en commentary? Siden det var noen ord som jeg ikke helt fikk med meg. Endret 26. november 2011 av DOG_50 Lenke til kommentar
H.A.A.R.P Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Hmm. Okey Ånei.. kansje jeg snakket litt fort? Burde jeg snakke noe ala dette? Endret 26. november 2011 av alteriwnet Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hmm. Okey Ånei.. kansje jeg snakket litt fort? Burde jeg snakke noe ala dette? Hahahahahaha ja noe i den duren ... nei da, den første funker fint den Jeg snakka om enkelte ord, som ble litt uklare pga "stemmen" du bruker, ikke hvor fort du snakker. Lenke til kommentar
H.A.A.R.P Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Ja. Det er mikrofonen Artige greier! Forslag til hva jeg kan legge ut? Tech-help, mw2/mw3 gameplays? div? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Synest begge stemmene var slitsomme eg . . . Folk som ikkje har Zyxel ruter er jo forøvrig ikkje hjulpen med denne guiden. Uansett, lukka til vidare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå